Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beautifulpeople.com, hvem prøver seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes også dette var en dårlig side.

den dømmer folk rett etter ETT bilde, er ikke alle som ser like bra ut på bilder. man kan i stedet være veldig fotogen, men det er en annen sak. de jæ**** som rater folk ned kan jo ødelegge det lille en stakkar har av selvtillit. men de fikk ikke ødelagt min da mohahaha :devil::p

Lenke til kommentar
den dømmer dessuten ikke folk etter personlighet som er minst like viktig som utseendet.

fu** BP

Syntes jeg hører en som ikke kommer inn jeg ;)

Jeg tar hvertfall rennafart og driter i personligheten hvis personen ikke har et snev av utseende, så sånn sett er det greit. Problemet er bare at det likevel finnes endel stygge mennesker på BP, og de "pene" som kommer inn er typisk "modell pene", dvs. at de ser helt stive og døde ut. Veldig få som er direkte unike eller søte der for å si det sånn.

Meldte meg på bare for ratinga jeg :D Virker som det er noen hatere der, siden jeg har masse grønt(i begge formene), INGEN orange, og masse rødt xD

Lenke til kommentar
Syntes jeg hører en som ikke kommer inn jeg ;)

Jeg tar hvertfall rennafart og driter i personligheten hvis personen ikke har et snev av utseende, så sånn sett er det greit. Problemet er bare at det likevel finnes endel stygge mennesker på BP, og de "pene" som kommer inn er typisk "modell pene", dvs. at de ser helt stive og døde ut. Veldig få som er direkte unike eller søte der for å si det sånn.

Meldte meg på bare for ratinga jeg :D Virker som det er noen hatere der, siden jeg har masse grønt(i begge formene), INGEN orange, og masse rødt xD

haha, jeg kom nok ikke inn nei :p men er jo helt sinnsyk den ratinga der. jeg begynte med nesten topp på den grønn linja under grafen, før de røde begynte å komme :p

Lenke til kommentar

støtter den. utseende er en nøkkelfaktor for faktisk å bli interessert nok i personligheten..

er, som du sier, veldig opp og ned i "styggheten" på folk som slipper inn på den siden. er ikke vits å prøve å si noe bedre enn det du sa, det blir bare gjentaking :p uansett: bra sagt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...