Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beautifulpeople.com, hvem prøver seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare si at det er ganske mange lite "beautiful" folk der, for å si det sånn. Hele Brasil er representert der hvor de stemmer hverandre inn osv. Ble overrasket over hvor dårlig standard det er der inne, overhypet i media og en svært lite interessant side for meg iaf.

EDIT: Uten at jeg skal henge ut noen så er f.eks denne karen et fullverdig medlem:

d29246d4-0142-4b42-8b46-01229cb6d2db.jpg

Er en ansamling av averages denne www.beautifulpeople.com

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Er en ansamling av averages denne www.beautifulpeople.com

sant, har sett bedre enn mange av dem.

må si det begynner å gå dårlig for meg nå xD, begynte sterkt med mange grønne, men plutselig begynte folk å stemme "han er alt for stygg". til mitt forsvar så var det visst 20% sjangs for å bli medlem der.

for se når avsteminga er ferdig om 2 timer :)

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
EDIT: Uten at jeg skal henge ut noen så er f.eks denne karen et fullverdig medlem:

d29246d4-0142-4b42-8b46-01229cb6d2db.jpg

Kanskje ikke 'beautiful', men han er over average etter min mening. Om du har lett litt og det var det verste du kunne finne, høres ikke siden så ille ut dersom det samme gjelder det andre kjønnet.

Jeg prøver meg ikke, orker ikke høre en haug av mennesker kalle meg stygg. :blush:

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Kom visst inn (t.o.m uten falskt bilde). Var egentlig ikke så mye spesielt der inne. Jentene er fine de, men jeg har fortsatt ikke noe tro på nettdating.

Systemet der kjører var rett og slett horribelt!

Er forrøvrig endel fakes der inne. Fant igjen 2 venniner, som plutselig hadde helt nye navn, en annen alder og bor et annet sted i landet!

Endret av Cypherus
Lenke til kommentar
Jeg ble avvist :p Tror ikke bildet mitt var bra nok.

da er du en av de 80 % eller 1,4 millioner elns som blei nekta, fordi de brasilianske idiotene der inni rater alle andre ned, og sine egne opp

prøv igjen med et annet bilde du :p

mitt fikk grønt i begynnelsen, før noen fant ut av de ville stemme rødt. bastards :)

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
Haha takk Spinexel, du har gitt meg tilbake troen på meg selv! Tror ikke brasilianerne liker ariske nordmenn :p

Joda. Det er masse av dem der inne også.

Handler nok en del om hvilket bilde man velger. Ta et der du ser frisk og opplagt ut, ikke et fra dagen derpå hvor du har slim i munnvikene og kviser både her og der. Dessuten går det nok fint å fikse litt på bildene i photoshop uten at noen reagerer. Alle kan bli pene med PS, ha ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...