-Just-Me- Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Halla! [Finnes det en slik, slett denne] For gøy prøver jeg å bli medlem, og lurer på hvem andre her på forumet som har fått medlemskap/ prøver seg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Kan bare si at det er ganske mange lite "beautiful" folk der, for å si det sånn. Hele Brasil er representert der hvor de stemmer hverandre inn osv. Ble overrasket over hvor dårlig standard det er der inne, overhypet i media og en svært lite interessant side for meg iaf. EDIT: Uten at jeg skal henge ut noen så er f.eks denne karen et fullverdig medlem: Er en ansamling av averages denne www.beautifulpeople.com Endret 14. november 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Er en ansamling av averages denne www.beautifulpeople.com sant, har sett bedre enn mange av dem. må si det begynner å gå dårlig for meg nå xD, begynte sterkt med mange grønne, men plutselig begynte folk å stemme "han er alt for stygg". til mitt forsvar så var det visst 20% sjangs for å bli medlem der. for se når avsteminga er ferdig om 2 timer Endret 14. november 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 hahaha så tilfeldigvis han du viste bilde av xD hva er tilfeldigheten for det? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Så tøft. Tror aldri jeg har sett noe så kult... Nei jeg holder meg til Stargate jeg... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg ble avvist Tror ikke bildet mitt var bra nok. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 lol han fyren så ut som en pussy Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 kan noen vennligst stikke meg i øyene med en gaffel? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Dette her var ikkje diskriminerande i det heile tatt, nei... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Gå på nettby og finn noen deilige fjortisjenter og sign up med bildet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 lol han fyren så ut som en pussy Han kunne på et spesielt vis være nokså lik Roger Federer i mine øyne. Ikke det at Roger Federer er noe særskilt fryd for øyet, men avlikevel. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) EDIT: Uten at jeg skal henge ut noen så er f.eks denne karen et fullverdig medlem: Kanskje ikke 'beautiful', men han er over average etter min mening. Om du har lett litt og det var det verste du kunne finne, høres ikke siden så ille ut dersom det samme gjelder det andre kjønnet. Jeg prøver meg ikke, orker ikke høre en haug av mennesker kalle meg stygg. Endret 15. november 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Selvfølgelig kom jeg inn. Slettet kontoen etter å ha fått medlemskap. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Registrerte meg med goatse og navnet Goat Boy. Fikk da i alle fall logga inn. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Kom visst inn (t.o.m uten falskt bilde). Var egentlig ikke så mye spesielt der inne. Jentene er fine de, men jeg har fortsatt ikke noe tro på nettdating. Systemet der kjører var rett og slett horribelt! Er forrøvrig endel fakes der inne. Fant igjen 2 venniner, som plutselig hadde helt nye navn, en annen alder og bor et annet sted i landet! Endret 15. november 2009 av Cypherus Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg ble avvist Tror ikke bildet mitt var bra nok. da er du en av de 80 % eller 1,4 millioner elns som blei nekta, fordi de brasilianske idiotene der inni rater alle andre ned, og sine egne opp prøv igjen med et annet bilde du mitt fikk grønt i begynnelsen, før noen fant ut av de ville stemme rødt. bastards Endret 15. november 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Haha takk Spinexel, du har gitt meg tilbake troen på meg selv! Tror ikke brasilianerne liker ariske nordmenn Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Haha takk Spinexel, du har gitt meg tilbake troen på meg selv! Tror ikke brasilianerne liker ariske nordmenn allways a pleasure tviler jeg vil komme inn heller -.- er desverre litt over på den røde halvdelen på grafen -.- Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Haha takk Spinexel, du har gitt meg tilbake troen på meg selv! Tror ikke brasilianerne liker ariske nordmenn Joda. Det er masse av dem der inne også. Handler nok en del om hvilket bilde man velger. Ta et der du ser frisk og opplagt ut, ikke et fra dagen derpå hvor du har slim i munnvikene og kviser både her og der. Dessuten går det nok fint å fikse litt på bildene i photoshop uten at noen reagerer. Alle kan bli pene med PS, ha ha. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 er jo ikke no gøy å vite at man kom inn ved å gjøre seg selv penere, hvis man ikke kom inn med det opprinnelige bildet. syns nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå