f(x) Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei! Jeg har planer om å få kjøpt meg en ryggsekk til mitt Canon EOS 1000D. Fra før har jeg kun en slik. Dette skal ikke være en typisk tursekk, men en sekk for å få med meg utstyret dit jeg skal (reise). Den bør være det man kan kalle "liten utvendig, men stor innvendig" hvis dere forstår Jeg må ha plass til: - Canon EOS 1000D hus. - 18-55 IS - 70-200 f/4L IS - Speedlite 430 EX II Blits - Gjerne plass til flere objektiver hvis jeg f.eks. kjøper vidvinkel eller for å ha med noen av M42 objektivene i signaturen min. - 3 Batterier + ekstra minnekort - Lader ++ Makspris er omtrent $150 USA-pris (eks. moms) Forslag? EDIT: Stativholder er ikke must da jeg har egen bæreveske for det, men det er selvfølgelig et + EDIT2: Plass til 15,6" bærbar PC tror jeg også jeg bør ha Endret 15. november 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg har denne: National Geographic NG-5162 Earth Explorer Medium Backpack Rommer alt jeg har i signaturen min pluss en netbook, regntrekk, div div. Edit: Lite forbehold om 70-200 montert på hus uten å ta ut rom skilleren. Klarer godt D60 m 70-300 med en 5-6 cm klaring til bunnen. Endret 14. november 2009 av Himmit Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Du skal få et tips; lær å SØK Du finner en tråd om dette litt lenger ned på siden. LINK Edit; så du ikke blir sur og grinete for at jeg ikke anbefalte noe. Jeg har testet Lowepro Flipside 200 og likte den svært godt. Jeg har bestilt Flipside 300, litt større til nesten samme pris. Du finner de på prisguide.no Endret 14. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Takk for respons! Jeg har denne: National Geographic NG-5162 Earth Explorer Medium Backpack Rommer alt jeg har i signaturen min pluss en netbook, regntrekk, div div. Edit: Lite forbehold om 70-200 montert på hus uten å ta ut rom skilleren. Klarer godt D60 m 70-300 med en 5-6 cm klaring til bunnen. Synes den så litt liten ut innvendig Du skal få et tips; lær å SØK Du finner en tråd om dette litt lenger ned på siden. LINK Edit; så du ikke blir sur og grinete for at jeg ikke anbefalte noe. Jeg har testet Lowepro Flipside 200 og likte den svært godt. Jeg har bestilt Flipside 300, litt større til nesten samme pris. Du finner de på prisguide.no Flipside 200 så litt liten ut, 300 så mye bedre ut Prisen var også fin! Har selv sett litt på Lowepro Mini Trekker AW. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hva med Lowepro fastpack 200, 250 eller 350? Har selv førstnevnte, og vurderer å oppgradere til sistnevnte for å få plass til litt mer fotostash og laptop. Jævlig kjekt å ha plass til litt mer enn selve fotostashet i topprommet. Endret 14. november 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Takk for respons! Jeg har denne: National Geographic NG-5162 Earth Explorer Medium Backpack Rommer alt jeg har i signaturen min pluss en netbook, regntrekk, div div. Edit: Lite forbehold om 70-200 montert på hus uten å ta ut rom skilleren. Klarer godt D60 m 70-300 med en 5-6 cm klaring til bunnen. Synes den så litt liten ut innvendig Liten og liten, du kan se bilder av sekken i denne tråden Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Kom på at jeg skal kjøpe PC neste år (Ville ha USB 3.0 men det ble utsatt )og vil derfor hjerne ha plass til en 15,6" PC. Har sett på Lowepro CompuTrekker Plus AW og Fastpack 350, bare usikker på om jeg skal prioritere litt mer plass til utstyr fremfor plass til annet eller motsatt Dessuten er førstnevnte dyrere. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ville kanskje valgt denne http://cgi.ebay.com/Lowepro-Fastpack-350-C...=item414a838c96 99 dollar ferdig shippa, blir vel pluss toll og moms, kjenner jeg Norge rett. Så ca 700 kr, ferdig i postkassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå