kehax Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 For noen dager siden dukket det opp et lite problem for meg. Jeg begynte å se en film med WMP og til tider så hoppet WMP ut av fullscreen helt av seg selv. Dette skjedde fire fem ganger i løpet av filmen. Jeg kunkluderte med at det sikkert bare var en omstart som var nødvendig og restartet maskinen. Jeg kjørte også en diskopprydding, ccleaner og defragmenterte for å kvikne til maskinen min skikkelig. Men alt dette til ingen nytte. Det viser seg at fullscreen ennå avbrytes like hyppig som før. Men ikke nok med det! Etter å ha spillt av film i de andre mediaspillerne jeg også bruker (VLC, MP-classic) viser det seg at disse også lider samme skjebne. Jeg har skrapa google etter en løsning. Men det virker ikke som noen har hatt nøyaktig samme problem som meg. Min teori nå er at det kanskje er mitt trådløse keyboard eller mus som har svake batterier og derfor påvirker fullscreen. Jeg skal over helgen ta meg en tur til Sverige for å kjøpe nye, slik at jeg kan få avkreftet min foreløbige teori. Jeg blir glad for innspill, teorier og konklusjoner dere har å komme med. Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå