kip Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 nja ... Hva har skjedd med sidene idag?? husker da hjemmesider skulle være over hele skjermen.. Jeg personelig synes det er styggt, når det bare er en liten rute.. Kanskje det er for at man skal ha mindre plass å fylle ut??? :wink: Blir jo lettere å fylle ut en liten rute en ei hel side Som sagt jeg liker ikke sånna små frames... Takk. Men, nei takk.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg synest pissgul var ganske kul jeg.. Samme. Hvis pisset ditt er så mørkegult, bør du begynne å drikke mer vann! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg synest pissgul var ganske kul jeg.. Samme. Hvis pisset ditt er så mørkegult, bør du begynne å drikke mer vann! loool Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg syns grå var den beste. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 nja ... Hva har skjedd med sidene idag?? husker da hjemmesider skulle være over hele skjermen.. Jeg personelig synes det er styggt, når det bare er en liten rute.. Kanskje det er for at man skal ha mindre plass å fylle ut??? :wink: Blir jo lettere å fylle ut en liten rute en ei hel side Som sagt jeg liker ikke sånna små frames... Takk. Men, nei takk.. Må si meg uenig i dette. Små ruter passer vanligvis mye bedre til hjemmesider. Det er ikke mye innhold på dem, og hva gjør vel det? Det er tross alt en hjemmeside. Dessuten, du må tenke på at et er mange som surfer med lave oppløsninger. Skal de måtte rulle bortover på siden bare for å få med seg litt tekst? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Ehh, grunnen til de "små rutene" er, som sagt tidligere, at folk med lavere oppløsning skal slippe å scrolle hele tiden. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Hva skal jeg putte der det står "annonser"? Laget den kolonnen for at siden skulle bli mer midtstidt, og fant ikke på noe annet enn "annonser". Kanskje jeg bare skal lage en miks av forskjellige småting, som f.eks Dagens Vits, Søk i Google, Kommentar fra Webmaster, eller no? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du kan ha sponsorer der, men ikke overdriv. sponsorer/annonsører: :: Tradedoubler :: WebClick Begge er norske, tror jeg. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Ja, okey da. Kan jo bare prøve for en liten periode. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 tror egentlig det er null vits med annonsører på en privat hjemmeside.. det vil nok bare være til irritasjon for besøkende. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 var det jeg tenkte i begynnelsen jeg og Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ehh, grunnen til de "små rutene" er, som sagt tidligere, at folk med lavere oppløsning skal slippe å scrolle hele tiden. Lav oppløsning og dårlig båndbredde burde ikke vært LOV!! Lenke til kommentar
yNx Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ehh, grunnen til de "små rutene" er, som sagt tidligere, at folk med lavere oppløsning skal slippe å scrolle hele tiden. Lav oppløsning og dårlig båndbredde burde ikke vært LOV!! Skulle man liksom bare gi faen i de som har for eksempel 15 tommers skjermer og ikke har tilgang til bredbånd? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hva med å trykke på 'edit'-knappen og hake av på 'delete this post'? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 så, vi er blitt enige om pissgult eller? er nesten ferdig med alle prosjekter og slikt på skolen nå, så da får jeg litt tid til å sette opp servern min osv. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 så, vi er blitt enige om pissgult eller? Ja. Lenke til kommentar
oya Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har ikke sett igjennom hva folk har skrevet. Har et par tips. - Kanskje plassert "Velkommen" og "Annonser:" like langt ned som "Velkommen" i menyen. Men dette er jo så klart smak og behag. Ikke noe problem med slik du har det nå. - Svart skrift på rød bakgrunn (copyright) passer ikke. Men kanskje du ikke ville at det skal få for mye oppmerksomhet. - Kjedelig meny (men enkel og helt okei utseende), men jeg ville funne på noe litt mer spennende. - Jeg liker ikke rødfargen på siden. Den var ekkel å se på. Ellers er jo siden i bunn å grunn stilren og enkel. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Siden du så var første utkast, har nå skiftet til gule striper, og fikset den meny@annonser greia, sorry at jeg glemte å oppdatere index siden. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 noen idé på menyen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå