iver89 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har laget ett nytt design på siden min, og lurte på hva dere synes om den, forslag til forbedringer osv. Den gamle siden min var bare hvit med en mørkeblå meny på venstre siden, funket jo helt greit men var veeeldig kjedelig. Den gamle siden kan besøkes her. Jeg har faktisk laget alt fra scratch, bortsett fra de tre ikonene øverst til høyre, de er kopiert og manupilert litt. Noen som har noen idé om hva jeg skal plassere i den røde raden? Den virker liksom litt tom uten noe inni. Og passet fargene sammen? Link til siden Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm, var ikke mye respons å få her. Byttet om bakgrundsfargen med en hvitgråaktig farge, den sorte ble liksom litt for sterk, og helt blendende hvitt hadde ble for lyst. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Siden var vel helt grei, den, kanskje litt tynt innhold, men det regner jeg med at du fikser på senere :wink: Siden hadde et rent design og den var oversiktlig. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Okey, fint. Det var det som var meningen, at den skulle være ren og oversiktlig. Noen flere synspunkter? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har ettpar forslag: - Hva med å midtstille, og eventuelt legge den litt lenger ned? Snakker om en 5px eller noe... - Hva står de ikonene oppi til høyre der for? De har ingen funksjon... En svart kant kan forøvrig også skimtes rundt hvis man myser og ser veldig godt etter. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm, det første ikonet er i hvert fall "send meg en mail". De to andre har jeg ikke avgjort hva skal brukes til, så bare så mye bedre ut med tre ikoner i stedet for ett. Har nå midtstil og lagt på en annen bakgrund, hva synes dree nå? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hehe.. bakgrunnen var prikk lik hw.no sitt... Bare at din bakgrunn var litt mer synlig. Siden var i grunn helt OK. Virket helt ordinær, ingenting utenom det vanlige, noe som blir litt kjedelig i grunn. Den footeren passet ikke inn, jeg anbefaler kanskje rødt der og.. Fire/fem "plain" forskjellige farger passet ikke sammen. Men ellers, helt OK Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 litt kjedelig, og ikke den beste fargekombinasjonen (rødt, blått og grått). ville heller laget en konvolutt til det mail-ikonet.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Konvolutt til mailikonet hadde jeg også i tankene, men siden de som sagt er kopierte og litt manupilerte ble det slik i første omgang. Personelig synes jeg at fargekombinasjonen var ganske grei, blått passer til rødt, og hvitt passer til grått. HW.no sin bakgrunn er også prikk lik mange andre sider sin, helt ordinære firkanter. Har byttet footeren til rødt nå, og det ble litt bedre ja. Det var ikke meningen at siden skulle skille seg ut noe særlig. Er ingen fan av store, runde knapper og svære logoer, hadde vært morsomt med flash, men siden det krever plugins og slikt dropper jeg det. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Studerer man ekstra nøye, så finner du ut at bakrunns-firkantene faktisk synes litt rett over det nederste røde.. Hva med litt mindre kontraster på bakgrunnen? Synes rutene var litt "harde"... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Siden var grei den Men jeg er enig at den burdte midstilles...kanskje du burdte prøve deg fram med en annen farge enn rødt? Syns på en måte at det ikke helt passer sammen med de andre fargene, kanskje skru ned litt på "Saturation" i Photoshop. Når det gjelder Bakrgrunnen er jeg enig med hva som blir sagt, at den virker litt for "hard", du burdte skru ned "opacity" i photoshop. Men ellers var det en helt grei side! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Bakgrunden virket litt hard ja, var mest for å få bort den der "glinseeffekten" man fikk av å ha lyse farger i bakgrunden. Ble det bedre nå? Forslag til erstatningsfarge for rødt? Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 www.colormatch.dk er verdt et besøk . Ellers ser siden fin ut, men om jeg skal være pirkete så bør du ta en titt på kantlinjene . Spesielt til høyre. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 hva mener du med kantlinjene? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 å, foresten. takk for den linken, den kommer nok til å hjelpe. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 okey, har nå laget en side til hver av fargene som passet den blå-top-greia. Pissgul Grønnbrun Grå Mørkegrå Lyseblå Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 okey, har nå laget en side til hver av fargene som passet den blå-top-greia. Pissgul Grønnbrun Grå Mørkegrå Lyseblå Grå synes jeg var best. Avslapet fargekombinasjon. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg synest pissgul var ganske kul jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå