lubo.carson Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei! Har lagt ut to nye låter i forbindelse med prosjektet mitt, "Chip, You Chip". Hadde vært kjempe koselig om noen kunne ta seg til å høre igjennom dem, og til å gi litt tilbakemelding. Låtene heter "Amity Park" og "Three Giggling Girls". Tusen, tusen takk! =) http://www.myspace.com/youchip Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) ja, kunne ønske du brukte litt penger, og satt deg meir inn i produksjonsfasen. Musikken du lager krever ikkje meir enn eit lydkort, mikseprogram og ein god mic, og det er enkelt og lære seg. Du har dødsmasse å vinne på det, fordi du er så pass flink i komponering og komposisjon, og ikkje minst utføring. det vil heller ikkje koste deg så alt for mykje pengar. Det er jo sjølvsagt sjarmerande som faen med nedsatt lydkvalitet, men tidvis klipper det noke vanvittig, og det er mykje noise. Følg rådet mitt! Endret 26. november 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er bare sååå imponert. Du er utrolig flink, både som låtskriver og vokalist/gitarist. Du bør være stolt, dette er godt å høre på. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 veldig digg å høre på, men som han litt over meg sier. kvalitet og slikt kunne vert bedre. men du har talent, det har du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå