Xp3ri3nZ Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Eg lurer på hvorfor det ikke er kulehull i fps spill? Det er hverfall skjelden, husker at en av hitman spillene hadde dette men har ikke sett noe dei siste åra. Eg liker å se skaden å eg gjør og føler spillet blir mye kuler da. Og det er også lite blod i spilla syns eg. Hvorfor er det sånn? Hvorfor har dei ikke komt noe særlig lenger en i 1999? Kjøpte Moderen Warfare 2 får å spille sp. Men klarer ikke kose meg med det spillet det kommer folk fra alle kanter å eg får en stor følelse på at dei bare respawner og respawner! Da klarer eg ikke leve meg inn i spill. Skyter en i et lite tårn springer litt frem så blir eg beskutt fra samme tårne i gjen å jo da har det respawna en ny fyr i tårnet! Er det bare eg som syns dette er teit? Og i mangen spill så skyter du kanskje på liket etterpå, men da er det akkurat som det ikke ligger noen der, kulen går rett gjennom og ned i gulvet! Irittere meg og på at lik forsvinner så fort! Hvis du har hatt en kamp i en lagerbygning så når kampen er over å alle er skutt, så er det jo kjekt å gå å se hvor du traff og hvor lika liger! Men nei da er dei som regel borte vekk og det har vert en gjeng med vaskekoner på speed å vaska hele bygningen! Syns det er rart at spillutviklerene ikke fokusere mer på dette med kulehull og lik blod osv! Her er en liste med spill som har skikkelige kulehul og blod * Hitman spillene * Max Payne * Wolfenstein 2009 * Farcry * Gudfaren Endret 15. november 2009 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Enig med hva du sier. Men det er nok for å spare konsollen/PCen for å jobbe for mye. Tenk så tunkt det ville vært å rendre 100+ ragdolls! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Ja kanskje det men sko ønske det ble bedre en det er nå! Burde fokusere mer på det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hitman all the way <3 Hadde det ikke vært for multi-konsoll dritten til alle så hadde spillene hatt mye bedre kvalitet. Helvetes multikonsoll. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Husker også Soldier of fortune men dei gjekk litt får langt, skøyt en med pistol så føyk hele armen av! Eg lurer på om dei gjør dette med kulehull og blood bevist fjernet pga å få lav aldersmerkning? Det kan da ikke ver så vanskeligt?? Jaja visst dere har noen spill der det er kullhull og masse blod kan dere skrive dei inn her til meg? Så kan vi lage en liste? Husker søren ikke helt hvilke av hitman seriene som hadde kulehull gjør dere? Eg mener og tror det nye Wolfenstein spillet hadde kulehul og blod? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Husker også Soldier of fortune men dei gjekk litt får langt, skøyt en med pistol så føyk hele armen av! Eg lurer på om dei gjør dette med kulehull og blood bevist fjernet pga å få lav aldersmerkning? Det kan da ikke ver så vanskeligt?? Jaja visst dere har noen spill der det er kullhull og masse blod kan dere skrive dei inn her til meg? Så kan vi lage en liste? Husker søren ikke helt hvilke av hitman seriene som hadde kulehull gjør dere? Eg mener og tror det nye Wolfenstein spillet hadde kulehul og blod? Alle hitman spillene hadde ekstreme kulehull, husker jeg sto med Mp5 og skrev navnet mitt på veggen for å si det slik. Også Max Payne hadde noen sjuke kulehull Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ja åå savner hitman! Vurdere å installere det på nytt! Det gjør så mye med spilleopplevelsen! Det føles så mye mer ekte, lage kaos Kommer dere på flere? Eg har begynnt på en liste helt øverst i posten! Kom med flere og si i fra visst eg har skrevet noe feil i listen. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Crysis... Må vel inn i listen.? Kulehull... Skyte av trestammer, grener osv med kraftige våpen... I menyen er det valg for om man skal spille med Blod... Men likene forsvinner, kulehullene forsvinner... Det er slik i Alle spill, det blir for mye informasjon for maskinvaren å huske hvert eneste kulehull, hver eneste lik og måten ting ligger på... Mitt inntrykk er at mage spill har foreksempel max 20 lik og 100 kulehull, skyter man bortover en vegg så ser man at de første hullene begynner å forsvinne når man har skutt mange nok bortover... Men ting blir bedre 2008 og nyere har det meste blod, kroppsdeler, kulehull og iterative omgivelser... Bare at det krever så sinnssykt av maskinvaren om alt skal huskes og rendres... Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Bare for å kommentere litt så kan det jo ha noe med at utvikleren vil at spilleren skal bevege seg videre til neste mål og fiender, ikke stanse opp å se nøye på alle de har drept i området. Så derfor er vel ikke dette noen prioritet. Det at likene forsvinner er jo litt kjedelig til tider kanskje, men ja det krever jo litt av maskinen, og jeg tror du hadde blitt like skuffet hvis du hadde f.eks skutt 250 personer, gått å sett litt rundt og funnet 10 forskjellige modeller og kanskje bare klesfarge som skilte de igjen. En annen ting med at hvis du skyter en person og en annen tar hans plass. Syns ikke dette er noe urealistisk. Hvis du sloss mot en hel by og noen har funnet en fin plass han kan skyte deg fra og han dør så er det vel bare naturlig at noen andre tar den plassen hans? Er enig med at spill i dag begynner å ha mindre blod og kulehull, men jeg foretrekker mer realistisk blod, enn splatter film. Smakssak. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ja er enig med deg, men teknologien går vidre og det bør da kunne gå an når det er en del spill som har det allerede. Men fårstår at high end spill som har sjuk graffik sliter med dette. Og ja det blir vell kanskje ikke prioritert. Men eg krever ikke at det skal ligge 200 lik med kule hul, men en 10 20 bør da gå an! Husker noen spill tror det var fear så kunne du velge hvor mangen lik som skulle lige og hvor lenge. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Syns jeg husker Gudfaren 2 hadde kulehull i folk. Var morsomt å spraye en dude med tommygun, og se hele fyren bli skutt i filler Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Husker Jet Force Gemini til N64 hadde noen kule blodeffekter. Når en sprengte fienden som var gigantiske maur, med en granat eller lignende, sprengte alle lemmer av og blod føyk til alle kanter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kan prøve ut Borderlands, der fyker hoder og lemmene på folk. Er også fine kulehull i spillet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kan prøve ut Borderlands, der fyker hoder og lemmene på folk.Er også fine kulehull i spillet. Da har du ikke spilt mye FPS spill. Borderlands er ikke så imponerende som du framtrer det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, vil da si jeg har spilt en del FPS spill, men smaken er vel som baken. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) F.E.A.R. var jo utrolig tøft når det kom til kulehull og slikt. Store deler av veggen datt av ettersom du skøyt den! Endret 17. november 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Med FEAR kan du også oppnå resultater som at folk henger på veggen etter en tilsynelatende flere cm tykk «kule» gjennom hodet (ved hjelp av «Penetrator»-våpenet). Lenke til kommentar
WD- Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kulehull vet jeg ikke (har ikke sett etter), men vil du ha blod og lik i dungevis anbefaler jeg Left 4 Dead 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå