the_auditor Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 hei! jeg har et problemet når det kommer til favoritt spillet mitt counter-strike. Etter at jeg har spilt det i 5-10 minutter henger maskinen seg totalt og denne blåskjermen kommer opp: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. driver_irql_not_less_or_equal ... ***Stop: 0x00000001 (0x003000034, 0x00000007, 0x00000000, 0x00300034) Beginning dump pf physical memory. Physiacl memory dump complete. ... Noen som vet hva som kan være feil? noen opplysninger om hardware osv: win xp sp1 msi kt4ultra (VIA Hyperion 4in1 v4.47) xp2000+ connect3d radeon 9700 pro (Radeon Omega Drivers v2.4.43 (catalyst 3.4 basert)) 512ddr ram western digital 80gb Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 kan være ram-feil, driver feil etc.. dette har det vert skrevet masse om her på forumet, så et søk vil gi deg mange svar Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 trur nok jeg må formatere igjen, kom samme error når jeg så film på pc'en å. faen ta kt400, neste gang blir det nvidia både på grafikkort og hk Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 får samme problemet hele tiden aldri mere ati : blir nokk nødt til å kjøpe nytt hk ja tror ikke Ati kort og via er helt beste venner og de er i hvertfall ikke vennene mine har prøvd alle driverne osv hmm tror det kansje er fordi 3dkortet og innebygde nettverkskortet deler irq 11 er det noen gamle ati 9700 revisjoner som er kjent for å være håpløse? hvor sjekker jeg hvilken revisjon mitt kort er? har Standard ati heatsink 9700pr fra saphire hva kan jeg gjøre? har prøvd å legge inn xp norsk professional xp home og xp corp men samme problemet uansett.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 MS sier om IRQL NOT LESS OR EQUAL: "Stop 0xD1 messages can occur after installing faulty drivers or system services. If a driver is listed by name, disable, remove, or roll back that driver to confirm that this resolves the error. If so, contact the manufacturer about a possible update. Using updated software is especially important for backup programs, multimedia applications, antivirus scanners, DVD playback, and CD mastering tools." Oppdater directx, gfx drivere, lydkort samt kjør Windows Update. Du kan også prøve å flashe til nyeste bios. Skulle ikke noe av dette funke så kan du prøve med en annen type ram evnt kjøre en memchecker. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 hmm, prøver å flashe bios jeg å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå