Zungam Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei.. Noen som har vært i stavanger svømmehall eller på gamlingen i stavanger i det siste? Hvis dere har prøvd ut deres treningsrom, kan dere beskrive apparat utvalget deres her? Jeg har nemlig tanker om å skaffe årskort, er student så hvis de har gode trenings apparater så får jeg jo billig trening samt badstu og svømmemuligheter... Av utstyr så tenker jeg på : Benkpress ( maskinelt eller helst fri), knebøy stativ og vekter, mantel vekter eller frivekter. Har egentlig ikke noe behov for andre maskiner foruten om nedtrekk eller apparat til ro-øvelser.. Fint med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 På gamlingen har de så si et helt ubrukelig trenings rom, mens må stavanger svømmehall har de masse apparater. Kan ikke huske å ha sett knebøy rack noen av plassene,. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Spør om du kan se treningsrommene da. Har de ikke knebøy rack, så kan jeg ikke kalle det treningsrom. Endret 14. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei.. Noen som har vært i stavanger svømmehall eller på gamlingen i stavanger i det siste? Hvis dere har prøvd ut deres treningsrom, kan dere beskrive apparat utvalget deres her? Jeg har nemlig tanker om å skaffe årskort, er student så hvis de har gode trenings apparater så får jeg jo billig trening samt badstu og svømmemuligheter... Av utstyr så tenker jeg på : Benkpress ( maskinelt eller helst fri), knebøy stativ og vekter, mantel vekter eller frivekter. Har egentlig ikke noe behov for andre maskiner foruten om nedtrekk eller apparat til ro-øvelser.. Fint med tilbakemeldinger Hvis du er student skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har sett på Sis Sportssenter? Ligger oppe ved UiS, tør påstå det er Stavangers beste treningsstudio. 159 kroner i måneden som student vil jeg også tro er det beste tilbudet du får? Stort utvalg med apparater og badstu, også mange gruppetimer - anbefaler "Beat IT" og "Boxing" timene. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Ja er fullstendig klar over akkurat det tilbudet.. Men hvis jeg først skal ha halvårskort til 400 kr hos stavanger svømmehall, så kunne jeg like så greit bruke treningsrommet der og ha alt på ett sted..Er derfor jeg skulle visst om treningsrommet de hadde var godt nok til mitt bruk.. hvis de ikke har hverken benkpress, knebøy eller frivekter så er jo det liten vits å trene der.. da blir det selfølgelig sis sportsenter... Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja er fullstendig klar over akkurat det tilbudet.. Men hvis jeg først skal ha halvårskort til 400 kr hos stavanger svømmehall, så kunne jeg like så greit bruke treningsrommet der og ha alt på ett sted..Er derfor jeg skulle visst om treningsrommet de hadde var godt nok til mitt bruk.. hvis de ikke har hverken benkpress, knebøy eller frivekter så er jo det liten vits å trene der.. da blir det selfølgelig sis sportsenter... Aha, men 400 kroner for et halvår er da ikke så ille pris på svømming? Kvaliteten på sis er jo rimelig høy så Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Gjelder ikke SiS student pris, kun for studenter på UiS? Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Gjelder ikke SiS student pris, kun for studenter på UiS? Mener den gjelder for alle studenter, altså - går du på BI kan du fortsatt trene der. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har bare vært i svømmehallen ,er ikke spesielt bra.. Har en råtten spinningsykkel, og et råttent benkpress anlegg! De har noen andre maskiner men kun en av hver, så blir mye venting hvis den er populær. Men for 15kr i inngang så er det vell bra Kan jo gå å teste det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå