Gå til innhold

Hvilken mus bruker dere i dataspill?


Anbefalte innlegg

hei, jeg lurte på om det er noen her som har prøvd den nye musa til Terratec, Mystify Razer Boomslang? Skulle egentlig bestille den, men de fikk den ikke inn før om noen måneder, så jeg bestilte Logitech MX300 imens da... er FRYKTELIG fornøyd med den musa, men gleder meg sinnsykt til jeg får prøvd Mystify Razer musa! :D

Jeg lurer også på hva dere andre bruker når dere spiller CS eller eventuelt andre spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruker en Logitech Dual optical på den stasjonære, og en Logitech mini mouse man eller ettellerannet på den bærbare...jeg liker den andre bedre...mindre+lettere+mer behagelig enn dual optical...så kosta den halvparten også :)

 

skjønt jeg reiv meg i håret til det gjorde vondt etter å ha kjøpt den, MX300 kom rett etterpå...

Lenke til kommentar

tja, asså har jo tvilling produktet til den... den trådløse modellen som er med det tastaturet! husker ikke navnet på den, men brukte den helt til igår, da jeg fikk min MX300 :D

etter d bruker jeg bare den trådløse til alt annet enn spill! har faktisk TO mus på en gang! DRIIIIIIIT kult! :lol:

Lenke til kommentar
IntelliMouse v3.0, selvsagt.

 

hør, hør. ingen over, ingen ved siden (men mange logitech-mus under).

 

Sad, but true :roll:

 

Har brukt mx700 ei stund og har vært veldig fornøyd ..

Så lånte jeg en slik microsoft intellimouse .. OMG den r0xx0r!

 

Noen som vil kjøpe en mx700 ? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Logitech Dual Optical på Func sUrface 1030 (grove siden).

så tar du å gaffer ledningen på musa opp på skjermen slik at du få ledningen supplied overfra, da slipper du at ledningen drar deg bakover.

 

så skal du se statsen din i CS plutsli blir bedre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...