G_Yog Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg fikk et problem med en acer laptop. hardisken tok kvelden. Fikk tak i ny hardisk, men sitter nå uten operativsystem. Har prøvd en xp cd fra en annen maskin men får besjed om at den må aktiveres innen 30 dager. Har prøvd å aktivere med den originale nøkkelen uten hell. Produktnøkkelen tilhører xp media center edition og den xp'n jeg prøvde var home edition. Disse går ikke om hverandre? Og hvor kan jeg evnt. få tak i en xp media center edition cd? Takker for svar. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kanskje du kan laste ned fra thepiratebay? Dette skjedde også med meg for litt siden, da ringte jeg bare HP og fikk tilsendt en ny CD og key for 245kr eller noe Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er ikke ulovlig å laste ned XP så lenge du har lisensnøkkelen Og at du skal benytte det du laster ned til deg selv. Det blir ulovlig så snart du bruker noe du ikke har betalt for Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er ikke ulovlig å laste ned XP så lenge du har lisensnøkkelen Og at du skal benytte det du laster ned til deg selv. Det blir ulovlig så snart du bruker noe du ikke har betalt for Det er ulovlig å laste ned Microsofts produkter fra andre steder enn Microsoft selv. Enkelt å greit. Ellers er det jo utrolig dumt å bruke en piratkopi som kan inneholde mye snusk som keyloggere, bakdører, rootkit etc, uten at du vet det eller finner det med antivirus prog etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå