hans A Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Noen som vet om det er noe i det? Eller bare falsk alarm! Norman indikerer at det er et virus og setter den i "karantene". Den siste tiden har Ccleaner tatt ca. 15 sekunder før den starter opp. Endret 14. november 2009 av hans A Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 CCleaner er normalt ikke et virus. Sier Norman hvilke type virus det er? Uansett. Forsøk å oppdatere Norman og kjør en ny skann etter at du har installer CCleaner på nytt. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Husker ikke hva den het. Jeg fjernet den fra karantenelisten. Og fjernet ccleaner og la inn en litt eldre ver av den. Og den ser ut til å fungere helt greit. Lenke til kommentar
karebo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har også oppdatert CCleaner til siste versjon for etpar dager siden. Da jeg startet maskinen idag varslet Norman Internet Security at CCleaner er stilt i karantene fordi det er infisert av "NH-Slow.D". Diskusjonen om dette foregår også på andre fora og er oppfattet som en falsk alarm. Jeg har tenkt å vente til Norman sender ut en fix, i mellomtiden er vel CCleaner ute av funksjon. Jeg ønsker jo å bruke den siste versjonen og det er litt for drastisk som noen har gjort å avinstallere Norman og installere et annet sikkerhetsprogram. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Filen Norman setter i karantene heter A0080931.exe og blir diagnosert, som sagt, NH-Slow.D *edit: nedgraderte CCleaner til 2.24, og da reagerer ikke Norman. Endret 15. november 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Interessant. Har også opplevd uforklarlig treghet i oppstart av ccleaner de siste dagene. Har Norman Sequrity Suite. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det var akkurat dette her jeg skulle skrive om. Ikke CCleaner, men det nyeste Norman security setter jo alle slags programmer i karantene. Nå skulle jeg åpne et bilde og så var Ifranview plutselig borte. Skjønte ingenting og innstallerte på nytt. Da dukket Norman opp og satt det i karantene. Så da skjønner jeg jo hva som har skjedd. Et annet program det tok, var DvD shrink. Tror det er Norman som bare tolker det som virus. Har tallet 32 noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
karebo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Dette høres ikke bra ut. Her har Norman en jobb å gjøre. Inntil det kommer en CCleaner fix fra Norman er vel det beste å gjøre sim Fin Skjorte og bruke CCleaner ver 2.24. Får jeg lov å stille et elementært spørsmål: Er det da best å avinstallere ver 2.25 først eller er det bare å laste ned og installere ver 2.24? Hvordan lar det seg forresten gjøre å avinstallere 2.25 når den er stilt i karantene? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Har selv gått tilbake til 2.21 av ccleaner. Men selv den har problem i oppstarten noen ganger. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er det da best å avinstallere ver 2.25 først eller er det bare å laste ned og installere ver 2.24? Hvordan lar det seg forresten gjøre å avinstallere 2.25 når den er stilt i karantene? Etter at Norman spiste opp 2.25 så installerte jeg 2.24 uten å gjøre noe mer med 2.25. Funket helt fint det! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Forsøk å oppdatere Norman. Problemet skulle være løst. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Forsøk å oppdatere Norman. Problemet skulle være løst. Jepp! Funker fint nå! Lenke til kommentar
karebo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Norman har nok fått noen hundre henvendelser om dette og allered fikset det (en fra meg). Bra! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Ccleaner er fortsatt treg i oppstarten av og til. Tok ca 30 sek å starte opp i dag. Lurer på om det er Norman som forsinker oppstarten! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ser sånn ut.... Trykk på oppdatering av Norman like før du starter cc. Hos meg fører dette til at cc starter under 1sekund Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Ser sånn ut....Trykk på oppdatering av Norman like før du starter cc. Hos meg fører dette til at cc starter under 1sekund Det gjør ingen forskjell. Det er bare første gang man starter ccleaner at det tar lang tid. Ellers starter den på vanlig måte. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ser ut til å stemme. Tok en restart og etter det tok det ca 30sek selv om jeg kjørte oppdateringen. Blingset med den ja Håper de klarer å fikse på dette snart hos piriform eller norman. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Ser ikke ut som Cclener har fikset oppstartproblemet i den siste oppdateringen. (v2.26.1050) Noen som har prøvd å sjekke ut hvem som er syndren? (Norman eller cclenaer) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke Norman, men har Ccleaner 2.26.1050 og den starter på under 2 sekunder. Har Norton Internet Security 2010. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Problemet skal være løst nå vedrørende treg oppstart av ccleaner. Bare pass på å oppdater NSS (norman) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå