Gå til innhold

[Løst]Norman indikerer at ryddeprogrammet Ccleaner er et virus.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også oppdatert CCleaner til siste versjon for etpar dager siden. Da jeg startet maskinen idag varslet Norman Internet Security at CCleaner er stilt i karantene fordi det er infisert av "NH-Slow.D". Diskusjonen om dette foregår også på andre fora og er oppfattet som en falsk alarm. Jeg har tenkt å vente til Norman sender ut en fix, i mellomtiden er vel CCleaner ute av funksjon. Jeg ønsker jo å bruke den siste versjonen og det er litt for drastisk som noen har gjort å avinstallere Norman og installere et annet sikkerhetsprogram.

Lenke til kommentar

Det var akkurat dette her jeg skulle skrive om. Ikke CCleaner, men det nyeste Norman security setter jo alle slags programmer i karantene.

Nå skulle jeg åpne et bilde og så var Ifranview plutselig borte.

Skjønte ingenting og innstallerte på nytt. Da dukket Norman opp og satt det i karantene. Så da skjønner jeg jo hva som har skjedd.

Et annet program det tok, var DvD shrink.

Tror det er Norman som bare tolker det som virus. Har tallet 32 noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar

Dette høres ikke bra ut. Her har Norman en jobb å gjøre. Inntil det kommer en CCleaner fix fra Norman er vel det beste å gjøre sim Fin Skjorte og bruke CCleaner ver 2.24. Får jeg lov å stille et elementært spørsmål: Er det da best å avinstallere ver 2.25 først eller er det bare å laste ned og installere ver 2.24? Hvordan lar det seg forresten gjøre å avinstallere 2.25 når den er stilt i karantene?

Lenke til kommentar
Ser sånn ut....

Trykk på oppdatering av Norman like før du starter cc. Hos meg fører dette til at cc starter under 1sekund :cool:

Det gjør ingen forskjell. Det er bare første gang man starter ccleaner at det

tar lang tid. Ellers starter den på vanlig måte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...