gspr Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tenker på å kjøpe ny PC i høst, eller når enn Athlon64 slippes (avhenger litt av testresultater, da). Men uansett, jeg har tenkt på å kjøpe gjennomsiktig, eller alu. med vindu-kabinett. De ser jo svært så tøffe ut på bildene og sånt, men det jeg lurer på er om de ser like tøffe ut etter en måned, 6 måneder, 12 måneder, når støv og alskens dritt samler seg overalt. Noen som har erfaring med dette? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 er jo bare til å vedlikeholde kabinettet.. tror ikke det eksisterer noen tester på nettet der de har sett på kabinettet etter en god del måneders bruk. www.netconnection.no , anbefaler deg å sende en mail og rette spørsmålene til dem. dere kan si hva dere vil om dem,men de har ypperlig service.. bestilte mitt lian li pc6099b kabinett der 3 dager før jul,og jeg fikk hentet det ut på postkontoret i haugesund på julaften.. midt i julerushet,nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå