Cr4ZyF34R Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei... eg har eit SAITEK CYBORG tastatur og eg har brukt touchen ein del.. og nokon plassar er det komt luft under ein lanna plastikk med der Lys innstillingane er og Play/pause knappen. so eg lure på om eg kan ta av den plasten som er utpå og touchen fortsatt vil funke. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg tror det skal gå greit, men mener du at touch-knappene ikke funker fordi de ikke ligger nærme nok plastikken? Min erfaring med tastaturet er at touch-knappene er de tastene som er best oppbygd, og tåler mer enn ALLE de andre knappene... Just so you now, det er to skruer under de bakerste gummi-støttene som må skrus ut i likhet med ale de andre på undersiden. Endret 14. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror det skal gå greit, men mener du at touch-knappene ikke funker fordi de ikke ligger nærme nok plastikken? Min erfaring med tastaturet er at touch-knappene er de tastene som er best oppbygd, og tåler mer enn ALLE de andre knappene... Just so you now, det er to skruer under de bakerste gummi-støttene som må skrus ut i likhet med ale de andre på undersiden. ikke det att den ikke funka det e fordi det både ser stygt ut og er ubehagelig og trykke på knappen. men trur du det gjere noke om eg eg teke vekk den plasten? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror det skal gå greit, men mener du at touch-knappene ikke funker fordi de ikke ligger nærme nok plastikken? Min erfaring med tastaturet er at touch-knappene er de tastene som er best oppbygd, og tåler mer enn ALLE de andre knappene... Just so you now, det er to skruer under de bakerste gummi-støttene som må skrus ut i likhet med ale de andre på undersiden. ikke det att den ikke funka det e fordi det både ser stygt ut og er ubehagelig og trykke på knappen. men trur du det gjere noke om eg eg teke vekk den plasten? Er det bare den som er over touch-knappene du snakker om? I så fall ville jeg tatt den ut fra innsiden tror jeg. Jeg tror det vil gå helt fint å fjerne den, men da vil ikke touch-knappene være så fine Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror det skal gå greit, men mener du at touch-knappene ikke funker fordi de ikke ligger nærme nok plastikken? Min erfaring med tastaturet er at touch-knappene er de tastene som er best oppbygd, og tåler mer enn ALLE de andre knappene... Just so you now, det er to skruer under de bakerste gummi-støttene som må skrus ut i likhet med ale de andre på undersiden. ikke det att den ikke funka det e fordi det både ser stygt ut og er ubehagelig og trykke på knappen. men trur du det gjere noke om eg eg teke vekk den plasten? Er det bare den som er over touch-knappene du snakker om? I så fall ville jeg tatt den ut fra innsiden tror jeg. Jeg tror det vil gå helt fint å fjerne den, men da vil ikke touch-knappene være så fine mhm... veit du om noken mår kossen eg kan få vekk den lufta under plasten eller noke sånnt?.. eg kan jo alltids Ta av plasten og prøve og feste den på nytt:P men om det går veit eg ikkjexD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har du mulighet til å ta noen bilder så jeg kan se litt nærmere hva du mener osv? (Kanskje jeg kan teste det ut her først, siden mitt Cyborg-tastatur er delvis ødelagt ) Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Har du mulighet til å ta noen bilder så jeg kan se litt nærmere hva du mener osv? (Kanskje jeg kan teste det ut her først, siden mitt Cyborg-tastatur er delvis ødelagt ) ehm kan eg gjerne.. men har du msn?.. .so e det litt lettare og snakke der;) i tillfelle du ikkje vil legge den ut e min [email protected] Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sidespørsmål: Synes dere virkelig at Cyborg er godt å bruke.? Hvilke spill brukere den på.? Prøve lenge å venne meg til å bruke den til FPS spill men funket ikke på langt nær så godt som Tastaturet... :/ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Nezen3, kan vi ikke snakke her? Da kan andre lære av det du/vi gjør om de skulle trenge det Selv tastaturet synes jeg funker helt greit, men knappene er kanskje ikke de beste, sammenlignet med G15 og G19. Jeg har hovedsaklig brukt det til CSS, COD 4, TF 2 og litt Garry's Mod, har funka helt greit det ADVARSEL! Tastaturet tåler minimalt med cola (og annen brus, saft og annen klissete drikke) Endret 15. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Nezen3, kan vi ikke snakke her? Da kan andre lære av det du/vi gjør om de skulle trenge det Selv tastaturet synes jeg funker helt greit, men knappene er kanskje ikke de beste, sammenlignet med G15 og G19. Jeg har hovedsaklig brukt det til CSS, COD 4, TF 2 og litt Garry's Mod, har funka helt greit det ADVARSEL! Tastaturet tåler minimalt med cola (og annen brus, saft og annen klissete drikke) okei... då kan eg finne eit bilde av det so kan eg vise deg;) Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Der e det.. oppe med touch panelet.. der med play/pause knappen og + med lysa. Der asso... glømte og trykke på Last opp:P Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tenkte mer på et bilde du tar av ditt eget tastatur Om man kan se problemet da... Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tenkte mer på et bilde du tar av ditt eget tastatur Om man kan se problemet da... mhm... desverre har eg ikkje Kamera her.. menne kan sikkert ta bilde ein anna gong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå