Mr. Hermonella Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sat og kjedet meg litt så jeg satt og trykte på "Kalkulator tasten" Her er resultatet: Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Haha, du har seriøst fritidsproblemer Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 jeg hvet detxD Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 jeg hvet detxD Er dette også en skrivefeil forårsaket av bomming på tastaturet eller? Ingen h i "vet" Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 La oss terge hverandre. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Husker en skoletime, der jeg satt å spammet kalkulator knappen mens læreren snakka. Da fant jeg ut maks antall kalkulatorer som kunne være oppe på en gang. Det var ikke få Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hmm, vi også gjorde dette, på ungdomsskolen da. Men kameraten min hadde enda mer lite å gjøre, han satt og trykka 1+1, og deretter ========================================================================================== ========================================================================================== ========================================================================================== ============================================================================ Tror han kom opp til 5000 en gang. Tror han gjorde det samme på vanlige kalkulatorer også. Endret 14. november 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hmm, vi også gjorde dette, på ungdomsskolen da. Men kameraten min hadde enda mer lite å gjøre, han satt og trykka 1+1, og deretter ========================================================================================== ========================================================================================== ========================================================================================== ============================================================================ Tror han kom opp til 5000 en gang. Tror han gjorde det samme på vanlige kalkulatorer også. Husker jeg klarte 10 000 en gang. Helvete brøt løs da en avbrøt meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hmm, vi også gjorde dette, på ungdomsskolen da. Men kameraten min hadde enda mer lite å gjøre, han satt og trykka 1+1, og deretter ========================================================================================== ========================================================================================== ========================================================================================== ============================================================================ Tror han kom opp til 5000 en gang. Tror han gjorde det samme på vanlige kalkulatorer også. Husker jeg klarte 10 000 en gang. Helvete brøt løs da en avbrøt meg. Hva slags helvete da? Fløy det taster? Eller blod? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Uff.. Jeg og en kamerat tok forbi 25000 en dobbel RLE Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Husker jeg klarte 10 000 en gang. Helvete brøt løs da en avbrøt meg. Du kunne jo bare skrevet inn 10 000 og fortsatt derfra... For du hadde jo i realiteten klart det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det høyeste jeg faktisk gadd å komme til tror jeg var rundt 1000 , burde egentlig ha lagd et program som klikka for meg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 :start start calc goto start ... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 :startstart calc goto start ... Faktisk ikke:) Som sakt har jeg en "kalkulator" tast på tastaturet:) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Minner meg om Vakt&Sikring Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Husker jeg klarte 10 000 en gang. Helvete brøt løs da en avbrøt meg. Du kunne jo bare skrevet inn 10 000 og fortsatt derfra... For du hadde jo i realiteten klart det. Jo, men det blir liksom ikke "ekte" da. Alt av rekordsetting skal være uavbrutt for min del Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hmm, vi også gjorde dette, på ungdomsskolen da. Men kameraten min hadde enda mer lite å gjøre, han satt og trykka 1+1, og deretter ========================================================================================== ========================================================================================== ========================================================================================== ============================================================================ Tror han kom opp til 5000 en gang. Tror han gjorde det samme på vanlige kalkulatorer også. Jeg og en kamerat satt og trykte på skift i timene en tid tilbake. Etter hver time skrev vi ned hvor langt vi kom og i neste time fortsatte vi. Etter hva jeg husker kom vi til over 100 000 EDIT: dette var vanlig kalkulator, ikke PC Endret 15. november 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har vært i en "calc-duell" hvor man skal klikke seg opp til 1000 fortest mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå