saladin waits for alice Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har IT eksamen om noen uker og sliter med å kombinere disse elementene ved å lage et quiz: HVert spørsmål har sitt eget bilde knyttet til det spørsmålet. Et av spørsmålene må/bør ha lyd tilknyttet til spørsmålet. Alle spørsmålene må ha flere alternativer. Noe form for poeng telling. Jeg sier ikke at dere må lage for meg, men hvis noen av dere har noe av de fra før av så kunne det vært til stor hjelp, jeg har klart å lage en quiz med poengsystem og flere alternativer, men det er omtrent det, alt annet faller sammen når jeg prøver å kombinere det med bilder og lyd. Jeg fant noen her på forumet, men alle virker å være uten flash fila, jeg trenger koden ikke resultatet, hehe Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke anelse hvordan Adobe Flash CS3 fungerer, men kanskje google kan hjelpe deg? http://www.google.no/search?client=firefox...Google-s%C3%B8k Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg fant denne: http://www.gotoandlearn.com/play?id=64 jeg skal se om denne er bra nok for mitt bruk Takk for hjelpen, er desverre lat og tenker veldig dumt når jeg leter etter ting, hehe. nei den jeg fant funket ikke, iallefall ikke helt det jeg lette etter. Endret 14. november 2009 av amir90 Lenke til kommentar
ano_ Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hva er problemet med å ha bilde ved spørsmålene? er dette en oppgave i boka? hvilken side? btw, brukers fortsatt flash cs3 på skolen? ikke bare å bruke eksemplet på side 261 i boka kombinert med en test av currentFrame verdien? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Privatist, så ingen skole Ja vi bruker flash cs3, vi kan bruke cs4, men ser ingen grunn til det. Ville bare se en ferdig lagd en for jeg lærer fortere slik. Ingen oppgave, det er bare veldig stor sannsynlighet at jeg får lignenede på eksamen. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 skjønner ikke helt problemet. kombinere spørsmål med lyd å bilde? bilde/lyd vises/spilles basert på resultatet av en if-test om hvilket spørsmål man har framme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå