raider000 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hei! Jeg sliter med å få til BF2.. Jeg har windows 7, har innstallert begge patchene, men allikevel kommer det opp når jeg får logget inn at jeg må innstallere patchen. Jeg lukker BF og innstallerer den på nytt.. Det samme skjer igjen. Når jeg logger inn på noen av serverne blir jeg kastet ut igjen med en gang! Hva er galt? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er det patch eller punkbuster? Du kommer vel ikke inn en gang uten samme patch som serveren. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er enig med deg der War. Tror ikke man kommer inn på serveren om du har du ikke har samme patch som serveren. Kommer vel opp noe som "This server is running another version of this game, please download the latest patch @ ......" Men punkbuster kan være feilen ja. Last ned punkbuster her: Evenbalance... Regner med du ikke prøver å tulle på nettet med en piratversjon. Er det en piratversjon vet du da selv hvorfor det ikke fungerer. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Etter du har uninstallert bf2, så må du installere pacthene på nytt. Du har gjort det? Isåfall kommer det opp noen slags feilmelding når du kicket fra serveren? En feilmelding kan hjelpe veldig mye, gjør det lettere å feilsøke. Uansett gjør som det de over skriver: Oppdater PB (last ned pbsetup for å gjøre det enkelt) Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror nok også at det kan være punkbuster. Skal prøve å laste ned på nytt fra linken! Og nei! Jeg har ikke noen piratverisjon hehe! Jeg har fått det til mange ganger før, men det ville ikke funke etter jeg formaterte pcen. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lag dette i en .bat fil Del "pb\pbns_c.dat" Start "Battlefield 2 Launcher" "BF2.exe" Exit Hjalp for meg.. Har win7 og punkbuster kaster meg ut hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå