Ivan Drago Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg kjøpte en Acer Aspire 5920G 28 august i fjor (reserverte på internett, hentet og betalte i butikk hos Elprice). Batteriet har i lengre tid vært dårlig, dvs at det ved ca 70% gjenstående batterikapasitet plutselig flater ut. Det gjør det håpløst å bruke PCen uten at strømadapter er tilkoblet. Spørsmålet er garanti og om jeg har krav på nytt batteri. Dersom jeg ikke har krav på nytt batteri, hvor finner jeg dette billigst? Kan godt kjøpe fra utlandet dersom dette er rasende billig i forhold til Norge. Har forøvrig problem med at PCen blir overopphetet (tror jeg) og låser seg, må da vente en stund før jeg starter den opp igjen. Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg kjøpte en Acer Aspire 5920G 28 august i fjor (reserverte på internett, hentet og betalte i butikk hos Elprice). Batteriet har i lengre tid vært dårlig, dvs at det ved ca 70% gjenstående batterikapasitet plutselig flater ut. Det gjør det håpløst å bruke PCen uten at strømadapter er tilkoblet. Spørsmålet er garanti og om jeg har krav på nytt batteri. Dersom jeg ikke har krav på nytt batteri, hvor finner jeg dette billigst? Kan godt kjøpe fra utlandet dersom dette er rasende billig i forhold til Norge. Har forøvrig problem med at PCen blir overopphetet (tror jeg) og låser seg, må da vente en stund før jeg starter den opp igjen. Du har vel ikke trygghetsavtale eller servce%support på den. Du kan få kjøpt veldig billige batterier fra utlandet. Må du ha et orginalt batteri eller går det greit med et annet produsent enn acer? Hvis det går greit kan du spare ca 40-70%. Tenk litt på det. Lykke til! Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke betalt noe ekstra for spesielle trygghetsavtaler eller service og support, så har vel neppe det. Må ikke ha originalt batteri. Orker ikke bruke for mye penger på batteri siden jeg da heller kjøper ny og mindre laptop og bruker den gamle utelukkende til stue PC uten behov for batteri. Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 http://www.pcbatterier.no/index.cfm?fuseac...mp;ParentCat=62 Batteri til KUN 649,-. Den er også CE-godkjent. Jeg hadde gått for denne, for dette er veldig billig. En vanlig batteri koster over 1000,- Den er kanskje også orginal Lykke til videre! Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg sjekket dealextreme og fant følgende: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29954v 4800mAh Replacement Lithium Battery Pack for Acer TM5520/5720 til 45,59$, regner da med det også passer 5920? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå