tpetrine Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Som tittelen sier, så er jeg på utkikk etter en jobb som tilbyr firmabil, da jeg fra tid til annen har behov for bil. Ønsker ikke å kjøpe selv, da jeg bor sentralt i Oslo. Hva slags type jobber er typiske for å tilby firmabil til sine ansatte? Takker for svar. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Elektrikere, snekkere, selgere og mest sannsynlig malere må jo ha biler for å dra frem og tilbake. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Håndtverkyrker er vel de typer jobber som lar deg disponere personelig firmabil. Elektriker, rørlegger, vaktmester osv. Div. budjobber lar deg vel så vidt jeg vet bare disponere den i arbeidstiden, da det gjerne er flere som deler på den samme bilen på forskjellige vakter. Du må uansett skatte hvis du skal bruke bilen privat. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Vurdert bilkollektiv? Å velge jobb kun for å få firmabil høres litt jålete ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Salgsjobber gor også ofte bil. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 vaskejobb, kan gi ut biler. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Budtjeneste, taxi... Lenke til kommentar
Mr_Lee Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kuldemontør yrke gir garantert firmabil. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 taxi... Privat bruk av taxi er såvidt jeg vet en dødssynd på linje med skatteunndragelse i Norge, og langt verre enn voldtekt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, det gir jo for så vidt mening det da. Alle håndverkeryrker har vel som regel firmabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå