Crytrus Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei! Jeg har mistet mange bilder på min vista maskin. Jeg finner bildene på dataen men når jeg skal prøve å åpne de, så står det at de ikker finnes på maskinen? Jeg kan til og med se bildene som miniatyr bilder men får ikke åpnet dem! Kan noen hjelpe meg. Det er ganske viktige bilder. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei! Jeg har mistet mange bilder på min vista maskin. Jeg finner bildene på dataen men når jeg skal prøve å åpne de, så står det at de ikker finnes på maskinen? Jeg kan til og med se bildene som miniatyr bilder men får ikke åpnet dem! Kan noen hjelpe meg. Det er ganske viktige bilder. Håper noen kan hjelpe. Det er vel ikke snarveier du har, og du har fått slettet orginalene vel? Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei! Jeg har mistet mange bilder på min vista maskin. Jeg finner bildene på dataen men når jeg skal prøve å åpne de, så står det at de ikker finnes på maskinen? Jeg kan til og med se bildene som miniatyr bilder men får ikke åpnet dem! Kan noen hjelpe meg. Det er ganske viktige bilder. Håper noen kan hjelpe. Det er vel ikke snarveier du har, og du har fått slettet orginalene vel? Jeg finner bildene på maskinen. Jeg kan se dem som miniatyrbilder, men når jeg skal åpne bildene så står det at de ikke er på maskinene. Men hvorfor kan jeg da til og med se dem som miniatyrbilder? Endret 14. november 2009 av Crytrus Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Høres uggent ut. Prøv å høyreklikk på et bilde og velg egenskaper. Det bør se omtrent slik ut: her ser du størrelse og plassering på filen. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå