nephew Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Neste jul, har familien bestemt seg for å dra på en alpereise, noen som har noen gode forslag om hvor det er bra? Vi er en relativt stor gjeng, så vil gjerne ha litt av alt, men vi er ingen barn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer litt ann på hva som er hva dere setter i sentrum (gode preparerte løyper, offpiste, hyggelig by, afterski + nattklubber?) etc. I tillegg er jo budsjettet en viktig del av planleggingen. Rangerer alpe-land fra billigst til dyrest. Utelater Tyskland da de ikke har så stoer skiresorts. 1) Østerrike 2) Frankrike 3) Italia 4) Sveits. Dette er mine egne erfaringer og ingen fasit Ta en titt på STS sine hjemmesider også, der finenr du mange alpe-godbiter. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har selv vært i Chamonix et par ganger, knall skisted. Kan dog være litt vanskelig om dere er mange, men det er bare å bestille transport i god tid. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg liker Østerrike desidert best. Hyggelige folk, god stemning, billig, den beste maten. Jeg vil anbefale Saalbach eller St. Anton dersom det er deres første tur til Alpene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå