Edian Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) thorwrites er en nettside jeg nylig publiserte. Etter mange designforsøk, endte jeg opp med å lage en totalt enkel nettside. www.thorwrites.moo.no Som jeg presiserte først, er meningen med designet enkelhet. Jeg ønsker forslag til endringer, slik at siden kan perfeksjoneres så mye som mulig. Èn ting til, jeg er fullt klar over at siden ikke byr på mye innhold, men dette kommer jo selvfølgelig med tiden. Ønsker å finpusse design og oppsett 100% først. Takk på forhånd! Endret 14. november 2009 av Nanophus Lenke til kommentar
enva Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hva med å midtstille nettløsningen? Ellers må jeg få sagt, at den "buds", "profil" (osv) logoen, er svært irriterende. Kommer ikke på mer i farten, men vil sansynligvis gi deg mer tilbakemelding etterhvert Endret 14. november 2009 av enva Lenke til kommentar
program Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Menyen er dårlig plasert. Nettsiden må ha en form for omriss e.l. Det ser ut som en blank side med tekst. Egentlig ikke noe design på den utenom logo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå