SpeekoN Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ekte menn viser hvor fornøyd en er med sin feminime side! Nei. Ekte menn er ikke feminine. Så enkelt er det. For å si det sånn. Ekte menn kan være så mangt. Man er ikke voksen før man innrømmer att man er litt barnslig, samt att alle menn har en lettere feminim side. Enten de vil det eller ikke. Det vanskelige er bare å kunne innrømme det. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ekte menn viser hvor fornøyd en er med sin feminime side! Nei. Ekte menn er ikke feminine. Så enkelt er det. For å si det sånn. Ekte menn kan være så mangt. Man er ikke voksen før man innrømmer att man er litt barnslig, samt att alle menn har en lettere feminim side. Enten de vil det eller ikke. Det vanskelige er bare å kunne innrømme det. Korrekt. Akkurat det jeg mener. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Altså, ting som å stelle håret og huden, og kle seg noenlunde pent, kaller jeg ikke femi. Menn som gjør dette er ikke det grann feminine i det hele tatt. De er bare velstelt. Men menn som snakker og ter seg som fjortissjenter, og kan sminke seg bedre enn de kan skru opp en lampe - er ikke ekte menn. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Altså, ting som å stelle håret og huden, og kle seg noenlunde pent, kaller jeg ikke femi. Menn som gjør dette er ikke det grann feminine i det hele tatt. De er bare velstelt. Men menn som snakker og ter seg som fjortissjenter, og kan sminke seg bedre enn de kan skru opp en lampe - er ikke ekte menn. Om du ved stelle mener å bruke rundt 2-3 timer hver dag for å perfeksjonere huden og håret sitt, så vil jeg si de både er velstelte og en smule feminime. Gutter som ter seg som jenter er i mine øyne på kanten til å være veldig ekle. Men nå er jo jeg vokst opp i innerste del av bygda : ) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Om du ved stelle mener å bruke rundt 2-3 timer hver dag for å perfeksjonere huden og håret sitt, så vil jeg si de både er velstelte og en smule feminime. Enig. Da er man veldig feminin. Det tar simpelten ikke så lang tid å se bra ut i huden eller ansiktet. Så grunnen til at menn bruker såpass lang tid er for at de liker å dille og dalle med håret sitt og slikt. Da er de ikke ekte menn. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Alt i denne tråden hører hjemme i "Hva slags stiler liker du ikke å se?"-tråden Men jeg har bare vært her en veldig liten stund da. Det har sikkert vært så mange tråder med opprør mot emoer at alle ble lei av det. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ser ikke noe opprør mot Emo stilen, derimot opprør mot menns feminimitet. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ser ikke noe opprør mot Emo stilen Akkurat. Var derfor jeg måtte klage på den Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ser ikke noe opprør mot Emo stilen Akkurat. Var derfor jeg måtte klage på den Du måtte klage fordi vi ikke gjorde opprør mot Emo-Stilen? I en tråd som egentlig handler om hvor man kan få kjøpt klær som faller innom betegnelsen Emo-Klær/Alternative klær? Greit nokk att vi har falt litt Off Topic, men den skjønte jeg altså ikke. Lenke til kommentar
Maria13 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Da burde du besøke en ny norsk nettutikk som heter www.boho-chic.no Masse fine og spesielle klær en god pris:) Lenke til kommentar
kinnisb Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg liker attitudeclothing og chaoticclothing :DD De er ikke norske da.. Lenke til kommentar
EmoPunky Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.sohos.co.uk Men den er jo USA og litt dyr. Men er drittstilige emo klær der! Bare trykk på emo kategorien Lenke til kommentar
charlotte99 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg vil kle meg mer emo og vil ha tips til nettbutikker hvor jeg kan kjøpe emo klær og kanskje også punk klær men jeg leter mest etter emo klær. Jeg leter spesiellt etter sånne hansker en har på hendene. Helst norske nettbutikker. dragens hule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå