Mianormalis Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg er på den andre siden av gjerdet... jeg bor på andre etasje i en hus med fire leiligheter. Dette er en trehus, så jeg hører om naboene mine ser på TV, krangler eller har det gøy også ...alle vet det, dette er naturlig. Ørepropper eller noen lav støy (= musikk, naturlig eller hvit støy) kan skjule den om jeg må lukke den ut. Men de som bor under meg har noe kraftig stereoanlegg som kan praktisk få mine møbler å resonere. jeg kan føle vibrasjonen på parketten...selv om musikken er ikke så veldig hørbart. Disse naboer har på høy musikk idet de kommer hjem...og naturligvis de liker noe ekstremt dunkende dritt.Jeg frykter helgene og helligdager allerede dagen før. jeg gikk ned gjentatte ganger å be dem skru spesifikk bassen ned, men de sier alltid at "det er OK nå" for "det er inn i tidsrammene", dette er "ingen problem" for jeg "kan ikke ringe politiet". Når de ikke ville høre på meg, jeg prøvde å ha kamp å skrudde min egen musikk opp så mye jeg bare kunne... Men det går ikke, jeg liker ikke høyt musikk selv om den er min egen og jeg burde studere og konsentrere...og kan ikke om det er støy rundt meg. Hva kan jeg gjøre?Hvor kan jeg få hjelp fra? Hvordan kunne jeg bevise at denne lyden resonnerer mine møbler? Dette må være jo uakseptabel ... jeg håper 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå