Gå til innhold

trenger hjelp til å få ekstra jobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første du gjør bra er å fortelle oss at du trenger hjelp, utenom det gjør du feil ved å ikke fortelle hva du gjør for å få disse jobbene.

Skriver du cv og søknad ? Hvordan går du fram for å spørre, leter du tilfeldig eller spør du konkrete butikker som søker folk, hva sier du ? Hvor gammel er du og hva har du av erfaring tidligere.....

Fortell oss litt mer, så kan vi også hjelpe deg litt mer :)

Lenke til kommentar

eg sende full søknad med full cv,

eg eg kan sende søknad og cv her så ser du hva eg har skrevet om eg må forandret på den`?

eg søker på forskjellige sider å leiter etter jobber, har sent meldnger til folk eg har nr til å spør om de tyrenge ekstra hjelp og så sende eg søknad og cv til de.

søknaden er sånn:

Dato22.10.2009

SØKNAD PÅ STILLING SOM SALGMEDARBEIDER

Da jeg har sett at dere trenger en SALGMEDARBEIDER tillater jeg meg herved å søke på denne overnevnte stilling som jeg såg på siden til nav sin hjemme side.

Grunnen til at jeg vil søke denne stillingen, er at eg vil tjene litt mer i lønn enn det eg gjør. Og at den hørtes spennende ut, og at eg vil prøve noe nytt.

Jeg er samboer,

Har jobbet på dagligvare butikk før og i kantina i hsh høyskolen,

Mine oppgaver på dagligvare butikken var å sette varer på plass i hyllene,

Og på høyskolen var eg å vasket i kantinen tok oppvasken.

Vil karakterisere meg selv som arbeidssom og hjelpsom og vilje til å gjøre det daglige utfordringer,

Men så har jeg godt humør , og er arbeidshjelpspom, ser selv viss det er noe så må gjøres.

Og så har jeg gode samarbeidsegenskape.

Liker å jobbe med mange type mennseker.

se vedlagt cv for mer innformasjon og arbeidserfaring

Håper med dette på et positivt svar.

Haugesund 2210.2009

Med vennlig hilsen

Ann Elin Øvrevik

Jeg jobber fast dag tid fra 0830-1430

Jeg kunne tenke meg å jobbe noen kvelder i uken og lørdager.

Lenke til kommentar

Første jeg la merke til var at du skrev at du vil ha jobben fordi du vil å høyere lønn. Du bør gi inntrykk av at du er intressert i det dem driver med og ikke det dem betaler deg.

Er en ting til, som jeg tror egentlig bare er flisespikkeri men du begynner å nevne hva du har gjort før men det står jo i CV`en din så det er unødvendig.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er en helt alminnelig jente som har jobbet i dagligvare butikk, og på hsh høyskolen. Jeg søker på stillingen deres fordi jeg mener at jeg har gode nok kvalifikasjoner som kreves til en serviceinnstilt jobb og har tidligere jobbet med service lignende arbeid. I tillegg ønsker jeg mer arbeidserfaring og en deltidsjobb ved siden av min faste jobb. Språkkunnskaper vil ikke være noe hindring siden jeg snakker norsk flytende, og samtidig som jeg også har veldig gode data kunnskaper.

Jeg er en veldig hardt arbeidende kvinne som alltid kommer på jobben med glød og gir 110% med innsats. Har alltid et godt humør og er en veldig god kommunikasjonskollega som gjerne samarbeider med alle og er villig til å lære. Jeg vil også karaktisere meg selv som en arbeidsom og hjelpsom person som ikke er redd for utfordringer og stress på arbeidsplassen.

Jeg håper at dere tar meg til vurdering og kontakter meg til et eventuelt intervju dersom dere mener at jeg vil være den rette kandidaten til jobben. Jeg ser frem til deres svar.

Med vennlig hilsen

Ann Elin Øvrevik

Vedlegg (cv)

Endret av hohoes
Lenke til kommentar

For å si det sånn håper det hjelper. Du gjør dessuten ingenting feil. Søknaden er helt fin og bare fordi du er helt en person som snakker nynorsk eller er en person fra vestlandet whatever. Så vil de fleste med bokmål si at du har masse skrivefeil fordi du skriver annerledes.

EG EG eg jeg jeg jeg eg eg eg whatever. Samme drittet

Jeg skjønner ikke hvorfor folket valgte arbeiderpartiet. Det er ikke som om de hjelper oss med å skaffe jobb og trygge arbeidsplassene våre. At arbeidspartiet får drive med regjeringen i 8 år er jo helt idiotisk.

DEATH TIL ARBEIDERPARTIET

PS: spilt for mye street fighter 4 helt siden jeg fullførte VGS :D. Begynner å bli paranoid og gal av søke på for mange jobber uten å få noe jobb. Arbeidslivet er dritt :) Er en fattig mann som har ingen ambisjoner i livet.

dknhgkofsdngoifndokgnokfdgnfdognokfdkgnokfdgknfdokgnokfdgknfdokngokfdkgnkofdgnkonfdkognkof

gnkonfdkognkofdgonfdkongkofdgonfdkognokfdognkofdgnkofnkgonfdkongkofdgkonfdokngfdognfkodngo

dnfk

Endret av hohoes
Lenke til kommentar

Jeg er en helt ung jente som har jobbet i dagligvare butikk, og på hsh høyskolen. Jeg søker på stillingen deres fordi jeg er en serviceinnstilt person med gode kvalifikasjoner til jobben.

Jeg er en hardt arbeidende kvinne som alltid kommer på jobben med positiv holdning og gir alltid 100 % innsats. Er ikke den type person som slutter på en ny jobb etter noen uker. I tillegg er jeg en veldig god kommunikasjonskollega som tar gjerne imot opplæring og samarbeider med medarbeidere. Jeg kan også jobbe selvstendig og i team etter endt opplæring.

Dersom jeg er den rette kandidat til jobben så ser jeg fram til deres svar.

MVH

Ann Elin Øvrevik

Vedlegg (cv)

Kjeder meg

Lenke til kommentar
men kan eg bruke de søknadene dere har vist meg når det er til vikarformidlingen, der er det jo mer helse og omsorg det går på

Ja du kan bruke det. Men hvis du er ute etter helse og omsorg jobber burde du forandre søknadene dine.

Du kan da skrive:

At du er en empatisk person som klarer å sette deg inn i andres situasjoner for å se saken fra andres synspunkt. Du liker å omgås eldre og barn. Du kan mye om barnets motorikk og utvikling. Og du liker å lære barn å kle på seg selv og spise. Du er en person som respekterer alle kulturelle mennesker uansett bakgrunn de har. Du snakker ikke stygt om personer du har møtt på jobb i fritiden når du er med venner osv. Du er en omsorgsfull person som bryr deg om andre mennesker. Du kan førstehjelp og plikter deg til hjelpe mennesker som er skadet når du er til stede.

Jeg gjør en god jobb her jo. Synes nav burde belønne meg med dagpenger :)

Endret av hohoes
Lenke til kommentar
men kan eg bruke de søknadene dere har vist meg når det er til vikarformidlingen, der er det jo mer helse og omsorg det går på

Ja du kan bruke det. Men hvis du er ute etter helse og omsorg jobber burde du forandre søknadene dine.

Du kan da skrive:

At du er en empatisk person som klarer å sette deg inn i andres situasjoner for å se saken fra andres synspunkt. Du liker å omgås eldre og barn. Du kan mye om barnets motorikk og utvikling. Og du liker å lære barn å kle på seg selv og spise. Du er en person som respekterer alle kulturelle mennesker uansett bakgrunn de har. Du snakker ikke stygt om personer du har møtt på jobb i fritiden når du er med venner osv. Du er en omsorgsfull person som bryr deg om andre mennesker. Du kan førstehjelp og plikter deg til hjelpe mennesker som er skadet når du er til stede.

Jeg gjør en god jobb her jo. Synes nav burde belønne meg med dagpenger :)

sånn så dette då? men er det ikkje mer eg må skrive før eg send den?

Jeg er en empatisk person som klarer å sette meg inn i andres situasjoner for å se saken fra andres synspunkt.

Jeg liker å omgås eldre og barn. Jeg kan mye om barnets motorikk og utvikling.

Og jeg liker å lære barn å kle på seg selv og spise.

Jeg er en person som respekterer alle kulturelle mennesker uansett bakgrunn de har.

Jeg snakker ikke stygt om personer Jeg har møtt på jobb i fritiden når jeg er med venner osv.

Jeg er en omsorgsfull person som bryr meg om andre mennesker. jeg kan førstehjelp og plikter meg til hjelpe mennesker som er skadet når du er til stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...