HellandB Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei! Bruker Opera Versjon 10.01. Når jeg prøver å laste sider som er sikret får jeg opp en feilmelding, denne kommer hver gang jeg skal inn på siden, og ofte flere ganger dersom det er flere sikkerhets elementer som skal lastes. Eks. Unibet.com: Eks. Photoshop.com: På Photoshop.com prøver Opera å laste fra forskjellige sider: api.photoshop.com api1.photoshop.com api3.photoshop.com Har prøvd å lagt til sidene som "politlige nettsider" under innstillingene i Opera, men akkurat samme problemet. Noen som har peiling på dette? Her er teksten dersom du ikke klarer å åpne biledene: Informasjon fra denne sikre siden vil bli sendt til en side som ikke er sikker på api.photoshop.com. Det frarådes sterkt å sende følsom informasjon. Endret 14. november 2009 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
AleksanderAas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tipper det er snakk om 10.10 beta og ikke 10.01 som er en final security update? Uansett virker dette rart, testet begge sidene og klarer ikke få frem samme feilen selv med Fraud Protection på. Prøv å oppdatere til siste final versjon eller til 10.10 beta og se om det fungerer? Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Misvisende informasjon fra min side. På Photoshop.com får jeg meldingen når jeg har logget meg inn. På Unibet.com får jeg meldingene når jeg blar igjennom kamper på "Live betting". Jeg bruker primært 10.01, men lastet også ned 10.10 nå, det er det samme problemet. Lenke til kommentar
magnus898 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har du skjekket tids og dato instillingene på dataen din, ligner litt på et problem jeg hadde. Hver gang jeg slo på dataen så påstod dataen at det var 1999 eller noe. Å da var alle sider en trussel ifølge dataen min. Vist det ikke er dette vill jeg anbefale deg å laste ned firefox Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Neida, klokke og dato er korrekt. Det er bare at siden trenger et sikkerhets sertfikat eller noe, og jeg må trykke må velge ja eller nei om jeg vil godkjenne. Men det bør være en måte å få bort denne meldingen på... Lenke til kommentar
magnus898 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Lastet ned opera 10.01 å har de samme problemene som deg på unibet live betting. Prøvde å eksportere et serfikat for den siden fra Firefox, å installere det i opera. Men ingenting forandret seg. Prøvde å legge pusher.unibet.com som en sikker side, dette også uten hell. Mitt råd til deg er å skifte nettleser Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 hehe, å skifte nettleser er ikke et alternativ. Opera har alt for mange gode funksjoner som jeg ikke kan gå glipp av. Det bør være en måte å få bort disse beskjedene på, eller? Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 hehe, å skifte nettleser er ikke et alternativ. Opera har alt for mange gode funksjoner som jeg ikke kan gå glipp av. Hvilke funksjoner har Opera som Firefox ikke har ? Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 ikke vits å ta den diskusjonen her, men synkroniseringsfunksjonen, kodeordsøk, mousegestures og opera turbo, syns jeg er bra. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 last ned nyeste versjon av opera, 10.10 Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Samme problemet i 10.10... Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Har lasta ned Opera 10.5 Alpha samme problemer her. Eks. på en feilmelding i Glide: Ingen som vet om det går an å deaktivere disse meldingene, eller å få sidene til å bli aksepter på noen måte? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du har antaglig aktiviset varsel når du går mellom sikre og usikre sider. Varslet vilkomme opp når du blar eller følger en link som går videre til en side uten SSL/TSL-sertifikat. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Har jeg aktivert et varsel? Vet hvordan det deaktiveres? Innstalerte Opera 10.5 Alpha uten å endre på noen innstillinger, og varslene kom alikevel. Noen som kan logge seg inn på photoshop.com, se livebetting på unibet eller bruke Glide OS i Opera uten å få disse feilmeldingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå