sfRoyal Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg overklokket mitt Radeon 9700 pro med Redline, og jeg kjørte "Nature demoen" i 3Dmark03 mellom hvert ledd, for å se om jeg fikk artifacts. dette fikk jeg aldri, og etter en stund så gadd jeg ikke overklokke mer.. når jeg så skulle spille CS (på dust2 for å nøyaktig..) så var veggene og bakken dekket av gule flekker og tydelige streker.. overklokket så ned igjen, men de er der fortsatt hva kan feilen være, vil ikke formatere igjen... formaterer på 5min, men uansett... det er ikke sånn det skal være!!!!!! jaja, kjørte forresten også bootvis ett sted her, men det har aldri gjort noe lignende før... EDIT: har ikke samme problemet i andre spill, men ikke post hvis alt du har å si er: CS er utdatert, med det skjermkortet kan du bevege deg videre osv osv... Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har Radeon 9500 PRO, jeg har kjørt BootVis dett har ikke fucka seg opp noe her... Trur ikke det er det Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg kan desverre ikke hjelpe deg Tx3 ! :-/ Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg kan desverre ikke hjelpe deg Tx3 ! :-/ Hvorfor svarer du på posten da? Er du en sånn som bare poster for å få høy status? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 STFU!!! tror jeg har fiksa det, men har fri fra skolen i morgen, så da formaterer jeg for morro skyld Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 alex503: Gidd å trippelpost! Bra at du har fått fiksa det! Hva var det seom fucka? Lenke til kommentar
comicz Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 hahah alex klager på fusion, og trippelposter selv(= dret seg kraftig ut) fusion er tx3's bror, og befinner seg et par meter unna Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg vet ikke hva som var feilen.. men jeg brukte system restore til 2 dager tilbake, og da var det iallefall borte.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg vet ikke hva som var feilen.. men jeg brukte system restore til 2 dager tilbake, og da var det iallefall borte.. Bra at du fikk fikset det. Systemrestore har reddet meg en del ganger også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå