Brotato Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 har sett litt etter hundegårder på internett, men finner bare 1,8 m høye. Siden vi har en bichon frise og gården skal stå ganske mitt i hagen, hadde det vært bra med en litt lavere en... finnes det? Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Du kan legge ned elementene istedet, de blir da bare 1.20 høye. Rigktignok får du ikke lagt ned døra så den blir høyere. Jeg har selv små hunder og gjorde det slik før. Ellers så kan du kjøpe kompostbingeelementer på Biltema, De er 80 cm høye og fungerer helt fint. De er grønne, og synes ikke så godt i hagen. Det er det jeg bruker nå. Bare husk at de må stripses sammen og så må man ha noen stolper å feste det til. Endret 14. november 2009 av elelmar Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 okey hva er prisen per element, og hvor lange er de? sånn ca... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=81995 Det er bare å tilte grindene så de blir høye og ikke lange, det har vi gjort hjemme for å gjerde inn terrassen. 4 stk elementer for 99,- Endret 14. november 2009 av mushi Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 ok, takk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har de samme selv. Bare jeg bruker dem til kanin. Billige og veldig grei i bruk. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 De der har vi også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå