HeatSeeKinG Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men helt alvorlig hva er det som gjør at folk har så liten IQ? Alkohol Caps Volvo Volvojakke Meir alkohol Dei tinga, etter mine erfaringar. Isåfall ville jeg trodd at de hadde drukket så mye at de ville hat problemer med å se ett fly en gang. Enda mindre rette en laser mot det. Men selvfølgelig hvis du kommer fra Østfold vil jeg tro det meste er mulig.... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men helt alvorlig hva er det som gjør at folk har så liten IQ? Alkohol Caps Volvo Volvojakke Meir alkohol Dei tinga, etter mine erfaringar. Isåfall ville jeg trodd at de hadde drukket så mye at de ville hat problemer med å se ett fly en gang. Enda mindre rette en laser mot det. Rånarane frå ørsta/åmdalen har nok fått i seg så mykje alkohol frå før at dei er påverka når dei IKKJE har alkohol i blodet, og treng alkohol for å overleve dagen. Omtrent som Bender på futurama.. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Hvorfor folk har lav IQ? At det ble slutt på barnearbeid og knallhard disiplin. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, send barn ut til å sy fotballer og jobbe i stålverk, samt montere klokker, slik at de får litt ekte arbeidserfaring. Glem utdanningen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå