mrDave Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei. Jeg kjøpte PS3 slim uken etter realesen på Elkjøp, og helt siden jeg kjøpte den. Så har den duret og gått, uansett. Og hvert 7 sekund så hører jeg CD´n akkuratt som den kjører seg fast litt. Kan jeg få en reperasjon på dette? På garanti? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 At den "Durer" litt, eller lager litt brommelyd, er helt vanlig. Den er ikke/skal ikke være helt lydløs. Men at det kommer en rar lyd hvert 7 sekund, hvor det høres ut som plata sitter fast høres IKKE bra ut. Dette kan du selvfølgelig få fikset, så lenge du har kvittering og leverer den inn der du kjøpte den og forklarer problemet. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 At den "Durer" litt, eller lager litt brommelyd, er helt vanlig. Den er ikke/skal ikke være helt lydløs. Men at det kommer en rar lyd hvert 7 sekund, hvor det høres ut som plata sitter fast høres IKKE bra ut. Dette kan du selvfølgelig få fikset, så lenge du har kvittering og leverer den inn der du kjøpte den og forklarer problemet. Ja, det høres ut som den tygger plata Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har prøvd å ignorere det, men i dag på Online med mw2 så greide jeg ikke mer. Fy som den vifta går! Og ikke for å snakke om cden. Kan jeg bare ta den med til Elkjøp? Den er ikke i en skuff, men i et stor skap med god luft. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har også en PS3 slim som durer ganske vilt. Dette under Modern Warfare 2, høres ut som at den tygger veldig på plata iblant. :S Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har også en PS3 slim som durer ganske vilt. Dette under Modern Warfare 2, høres ut som at den tygger veldig på plata iblant. :S Helt lik! Spesielt på MW2 Kan vi klage? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har også en PS3 slim som durer ganske vilt. Dette under Modern Warfare 2, høres ut som at den tygger veldig på plata iblant. :S Helt lik! Spesielt på MW2 Kan vi klage? Ja, spesielt på MW2 selv. Jeg vet ikke helt?! Er ikke så kult hvertfall å sitte uten PS3 i jula for å si det sånn Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har samme problem, bare på psp'en. Bare litt synd at jeg kjøpte den brukt Lenke til kommentar
julepølsa Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har også fått en rar lyd som kommer på min PS3 innimellom når jeg spiller. Høres nesten ut som om det er noe som skraper i selve plata :S Lenke til kommentar
Candey Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men allikavel så er cden like fin når jeg tar den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå