Gå til innhold

10 Mbps raskere på fiber enn på kabel?

Anbefalte innlegg

Nja, nå er det mange mulige svar her.

Men, CD leverer asyncrone linjer. Som vil si at opphastigheten din kan være dritt, dette vil da merkes på lastinga av sider.

Viken har også imotsetning til CD noen plasser Lav responstid, som også kan være en pluss. Men, minimal.

Vel...jeg synes at forskjellen var enorm. Rett og slett.

Nå har det seg også sånn at hjemme der jeg kommer fra så har vi 10 Mbps med Canal Digital, men nå studerer jeg i Bergen og har 2 Mbps via ADSL fra BKK. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at når det gjelder lasting av sider i nettleseren så er det ikke er spesielt stor forskjell på 10 Mbps fra CD og 2 Mbps fra BKK. Videoer på YouTube med Canal Digital lastes heller ikke stort raskere enn med BKK. Kanskje noe, men ikke mye. Har prøvd å se videoer med Canal Digital hjemme, men det stopper ofte opp fordi videoen ikke lastes raskt nok. Så min erfaring er vel rett og slett at ADSL er bedre enn kabel til internett.

Jeg mistenker at Canal Digital driver og svindler folk. Men, men, det er jo ikke noe nytt. Å ta 3000,- for den HD dekoderen deres er definitivt svindel. Men det er en annen debatt.

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, nå har det seg slik at CD er verdensmestere i å overbooke nodene sine, dette fører til at en massiv mengde data blir så og si lagt på vent... Glemte nesten det. Så, derfor liker vi ikke CD :)

Samt, så er det flere som mener at CD sin kundeservis er HERP, så det er litt trist. :b

Endret av slacky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...