Tomzern Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Trenger en motor med sidemontert aksling til olabilen min jeg 5-8hk!!Den trenger ikke å være i orden, men mulig å fikse!! Hvis du har en gammel snø- eller jordfreser stående som du bare vil bli kvitt, så si ifra!! Gir maks hundre spenn for den, men helst ikke noe da! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hey, voldta en plenklipper. Ferdig gir. Topphastighet 2.5 Km/t Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hey, voldta en plenklipper. Ferdig gir. Topphastighet 2.5 Km/t Tja bruker man utvekslingen utifra drevet som driver kniven under så skulle man jo få litt fart Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Har en haug med gressklippermotorer, men de kan ikke skråstilles:( Må ha med sidemontert aksling!!Gir har jeg...4 gir forover, bakover og fri Men ikke motor:( Mvh Tomzern Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Finn en ødelagt traktor gressklipper på dynga eller noe? Eller kanskje en brutalt mekka moped. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå