Keff Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bestillte her om dagen et 5870 Powecolour fra multicom via prisguiden til 2119 kr... Noen dager etter står det at det ikke lenger finnes i sortimanget dems. Bestillingen er fortsatt oppe og går... "må bestilles" står det. Endel andre nettbutikker hadde også tilsvarende priser, som nå er satt opp til 2700+. Ok, tenker jeg da. Sjekker prisguiden igjen og finner fortsatt 5870 til 2119 hos multicom. Men på sidene deres er det fortsatt ikke i sortimanget.. Sjekker da neste på listen i prisguiden... Epartner... 2299, flott! NEI! skulle bestille der i dag, men neida, ingen 5870 til den prisen. MEN multicom har kommet tilbake i prisguiden med 5870 til 2219. FLOTT igjen... NEI!!! Inne på siden..."ikke i vårt sortimang"... IGJEN.. HAV F@EN er det som skjer?? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tmcp har problemer med 40nm, så det er en stor mangel av gpu-kjerner. Det er jo hovedgrunnen, så har vel Amd/Ati satt opp prisen på grunn av denne manglen. Lenke til kommentar
Keff Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Skulle ikke ordren min vært automatisk kansellert og da,eller må jeg gjøre det selv? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Du står vel på venteliste eller noe rart noe... Men hvis du har 4870x2, hva er vitsen å oppgradere? Det er mange tester der de nesten er like. Og i noen tester slå faktisk 4870x2 5870. Lenke til kommentar
Keff Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Tmcp har problemer med 40nm, så det er en stor mangel av gpu-kjerner. Det er jo hovedgrunnen, så har vel Amd/Ati satt opp prisen på grunn av denne manglen. ok, tror jeg venter til 5870 x2, 5890 eller nye gt serien kommer da... på følelen av billige kort vil dale over oss da Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ser ikke grunnen til å oppgradere til du faktisk ikke klarer å kjøre de nyeste spillene. har også 4870x2 og har ikke tenkt å oppgradere til 6xxx serien eller noe sånt, får se om jeg klarer å kjøre spillerene da. Lenke til kommentar
Keff Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Du står vel på venteliste eller noe rart noe... Men hvis du har 4870x2, hva er vitsen å oppgradere? Det er mange tester der de nesten er like. Og i noen tester slå faktisk 4870x2 5870. 4870x2 solgte jeg i fjor... 8800gt nå... Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Ahh da skjønner jeg. Rediger signaturen din da Endret 14. november 2009 av Ritualz1 Lenke til kommentar
Keff Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Ahh da skjønner jeg. Rediger signaturen din da Done Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Du står vel på venteliste eller noe rart noe... Men hvis du har 4870x2, hva er vitsen å oppgradere? Det er mange tester der de nesten er like. Og i noen tester slå faktisk 4870x2 5870. Etter å ha spillt STALKER: Call of Pripyat med directx 11 med mine 5870 kort, så angrer jeg ikkje på kjøpet for å si det slik Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er egentlig STALKER: Call of Pripyat kommet ut? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er egentlig STALKER: Call of Pripyat kommet ut? Ja. Det russiske og tyske versjonen. Jeg har den tyske versjonen, da tysk er mere forstålig enn russisk for meg Dog det finnes oversettelses pakker for spillet, slik at det meste av teksten er på engelsk. Det som er greitt med den tyske versjonen er at den kommer med den nyeste patchen som har directx 11. Den tyske versjonen kan kjøpes lett på nett Spillet er kjempekult, så det er faktisk verd å betale for synes jeg Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nizzen hvis du fortsetter å friste så mye så blir vel AMD å hanke deg inn som produkt tester snart .. Men det er vel kanskje ikke en god måte å få deg til å slutte med fristingen Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bestillte her om dagen et 5870 Powecolour fra multicom via prisguiden til 2119 kr... Noen dager etter står det at det ikke lenger finnes i sortimanget dems. Bestillingen er fortsatt oppe og går... "må bestilles" står det. Endel andre nettbutikker hadde også tilsvarende priser, som nå er satt opp til 2700+. Ok, tenker jeg da. Sjekker prisguiden igjen og finner fortsatt 5870 til 2119 hos multicom. Men på sidene deres er det fortsatt ikke i sortimanget.. Sjekker da neste på listen i prisguiden... Epartner... 2299, flott! NEI! skulle bestille der i dag, men neida, ingen 5870 til den prisen. MEN multicom har kommet tilbake i prisguiden med 5870 til 2219. FLOTT igjen... NEI!!! Inne på siden..."ikke i vårt sortimang"... IGJEN.. HAV F@EN er det som skjer?? Dette beror ene og alene på rot fra en og samme leverandør til Amentio, Multicom etc. De har tydeligvis feilpriset et 5870 kort som et 5850 kort. Dette er også årsaken til at det har kommet og gått fra sortimentet. Det ser ut som noen enda er overbevist om at de skal få et 5870 kort til den prisen, men det tviler jeg på. Alle butikker reserverer seg mot feilprising. Ingen butikker selge uten gevinst, eller tap, som et 5870 kort til den prisen ville blitt. Leverandørpris på de billigste 5870 kortene er litt over 2000 kroner. Lenke til kommentar
Keff Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Bestillte her om dagen et 5870 Powecolour fra multicom via prisguiden til 2119 kr... Noen dager etter står det at det ikke lenger finnes i sortimanget dems. Bestillingen er fortsatt oppe og går... "må bestilles" står det. Endel andre nettbutikker hadde også tilsvarende priser, som nå er satt opp til 2700+. Ok, tenker jeg da. Sjekker prisguiden igjen og finner fortsatt 5870 til 2119 hos multicom. Men på sidene deres er det fortsatt ikke i sortimanget.. Sjekker da neste på listen i prisguiden... Epartner... 2299, flott! NEI! skulle bestille der i dag, men neida, ingen 5870 til den prisen. MEN multicom har kommet tilbake i prisguiden med 5870 til 2219. FLOTT igjen... NEI!!! Inne på siden..."ikke i vårt sortimang"... IGJEN.. HAV F@EN er det som skjer?? Dette beror ene og alene på rot fra en og samme leverandør til Amentio, Multicom etc. De har tydeligvis feilpriset et 5870 kort som et 5850 kort. Dette er også årsaken til at det har kommet og gått fra sortimentet. Det ser ut som noen enda er overbevist om at de skal få et 5870 kort til den prisen, men det tviler jeg på. Alle butikker reserverer seg mot feilprising. Ingen butikker selge uten gevinst, eller tap, som et 5870 kort til den prisen ville blitt. Leverandørpris på de billigste 5870 kortene er litt over 2000 kroner. Ok, men alikevel rart at de gjentatte ganger feilpriser samme kort...på samme nettbutikk for så å ta det ut av sortimanget... Endret 14. november 2009 av Keff Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har fått beskjed om at jeg får 5870-kortet for prisen som først ble satt(2119,-), men at det vil ta litt tid før de får inn kortet. Lenke til kommentar
Keff Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har fått beskjed om at jeg får 5870-kortet for prisen som først ble satt(2119,-), men at det vil ta litt tid før de får inn kortet. Hmmm. Høres ut som om jeg må ta en telefon til multicom på mandag. Dette var hos Multicom? Når bestillte du kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå