Gå til innhold

Nokia N86 eller Hero

ksvens1

Anbefalte innlegg

Valget mitt koker mellom Nokia N86 eller Htc Hero, muligens Galaxy. Jeg har noe lyst på Android fordi det er noe nytt og spennende, men på en annen side litt lyst på Nokia N86 også. Jeg har lest litt delte erfaringer på dette, så jeg er noe usikker. Nokiaen er bare 500kr billigere enn Hero, mens Galaxy er 1000kr dyrere enn hero igjen. Så jeg trenger litt push i hvilken jeg skal bestille. Jeg er klar over forskjellene på Nokia og Hero, men erfaringer fra folk teller mye med valg av ny mobil

Ksvens1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Valget mitt koker mellom Nokia N86 eller Htc Hero, muligens Galaxy. Jeg har noe lyst på Android fordi det er noe nytt og spennende, men på en annen side litt lyst på Nokia N86 også. Jeg har lest litt delte erfaringer på dette, så jeg er noe usikker. Nokiaen er bare 500kr billigere enn Hero, mens Galaxy er 1000kr dyrere enn hero igjen. Så jeg trenger litt push i hvilken jeg skal bestille. Jeg er klar over forskjellene på Nokia og Hero, men erfaringer fra folk teller mye med valg av ny mobil

Ksvens1

Har N86, det er ikke spesielt bra kamara på den telefonen. Se også test på mobilen.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...