moskito Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei, jeg og noen i klassen satt i timen og kjeda oss også tenkte vi at vi skulle lage en rar sang. Så vi satt sammen noen spansk ord og satte i gang ca. 5 minutter senere var sangen klar og vi spilte den inn på en iPhone. sangen består av 2 rare sangere og en beat boxer. Jeg lurte på om går det ann og mixe den sangen? Eller gjøre den litt kulere f.eks. legge til robot stemme og litt techno ryttmer. Dette ville jeg blitt svært glad for om noen ville prøve. Je tror sangen har potensiale men lydkvaliteten er litt dårlig men det går greit. Håper noen greier å gjøre det beste ut av det. sangen er veldig rar nå, men jeg tror den kan bli bra hvis noen vil mixe den. Hvis flere vil prøve kan jeg også lage en liten konkurranse og se hvem som blir best http://nb-no.facebook.com/video/video.php?v=329732320576 Det er sangen med litt text og sånt. Jeg kan sende lyd fila hvis noen vil. bare legg til [email protected] MvH Moskito Endret 14. november 2009 av moskito Lenke til kommentar
Demonique Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg er down, trur jag Har ikke hørt på sangen enda, men har dere vokaler som må være med i låten? Isåfall må jeg få vokal-filene. Edit: Tror jeg trekker meg.. har en god del annet å gjøre på ^^ Endret 19. november 2009 av Demonique Lenke til kommentar
moskito Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er down, trur jag Har ikke hørt på sangen enda, men har dere vokaler som må være med i låten? Isåfall må jeg få vokal-filene. Edit: Tror jeg trekker meg.. har en god del annet å gjøre på ^^ Ok, det som er, er at vi lixom sier como, como te llamas lixom ganske ofte også sier vi det samme på tysk. Også er det en kamerat av meg som beat boxer i bakgrunnen. Det er litt mye støy og sånt. Det jeg kan gjøre er at jeg tar opp stemmen min bare for seg selv og så kan du mekke rytmen lixom. Den låta vi lagde på skolen er veldig dårlig lydkvalitet på, så hvis du eller noen andre vil gjøre en skikkelig jobb ut av det er det bare å si ifra. Så kan vi ta opp alle bitene for seg selv. (vokalen, og beat boxen.) hadde vert fett med sånn robot aktig stemme og sånne efekter da? hvis ingen er interesert, finnes det noen enkle program jeg kan bruke? jeg har alllldri gjort dettte før så det hadde vært spennende og prøve det ut. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Demonique Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Prøv FL studio, det er ganske awesome. Men det blir ikke bra uten at du setter deg litt inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå