Gå til innhold

Vi må flytte sommerferien til mars - FF13 den niende.

KongRudi

Anbefalte innlegg

Jeg er Final Fantasy fan, men jeg skal boikotte hele lanseringen av FF13.

Jeg føler at Square har misbrukt tillitten min, og tolmodigheten min som fan, til å reklamere for et spill i fem hele år før det slippes. En måte å manipulere på ved at spillselskapene rett og slett leker med oss. De holder oss i lillefingeren mens de egentlig vil noe helt annet.

Spillet kunne vært ute for lenge siden, hadde det ikke vært for dårlige salgstall av PS3, og de ikke bestemte seg for å gi det ut på Xbox også. Isteden bruker de tiden på å lage masse dritt som ingen har bedt om i mellomtiden.

Jeg kommer ikke til å kjøpe det på lanseringen, og venter kanskje til det gies ut i platinum og ligger i tilbudshylla. Jeg er sur på Final Fantasy. Det ser heller ikke spesielt lovende ut. Minner meg om 12ern.

Jeg har blitt mer kravstor med tiden, og er skeptisk til at japanerne lager et spill uten asiatiske karakterer gang på gang. Det virker altfor anstrengt, altfor markedsbasert. Litt for "dette selger bra i vesten" opplegg.

Hvordan kan du si du er FF fan når du skal ikke skal kjøpe ff 13 fra releasen. FF serien har alltid selgt bra uansett tittel,square vet hva folket liker i serien. Men første kjøpet mitt blir vel bayonetta og Darksiders,siden det kommer ut på samme dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...