KongRudi Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 http://blog.eu.playstation.com/2009/11/13/...-time-has-come/ Mars er syk neste år.. Det har alltid vært ett ønske fra spillere om å flytte endel spill fra November, slik at ikke alle de bra spillen kommer ut på engang - spill-selskapene har hørt på oss, og bestemt seg for å ha alle stortitlene i mars istedenfor. Disse tre er bekreftet i mars: Final Fantasy 13 - 9. mars God of War 3 - Mars Battlefield - Bad Company 2 - 5. mars I tillegg kan det godt hende disse kommer i Mars: Gran Turismo 5 (Mars i Japan, ukjent resten av verden), White Knight Chronicles (Q1), Alpha Protocol (Q1), Just Cause 2 (Q1), Singularity (Q1), Split/Second (Q1), Brink (Q1). MLB 2010 kommer også i Mars, hvis noen sku ha interesse for amerikanerenes nasjonalsport. Stakkars de som gir ut ett halv-bra spill den månden.. :-/ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 nja.. januar blir verre, med mass effect 2 Det spillet kommer til å knuse ALT! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 nja.. januar blir verre, med mass effect 2 Det spillet kommer til å knuse ALT! Skeptisk på at Mass Effect 2 kommer til å knuse alt. Mass effect var morsomt og hadde en god story. Bare synd det var så jævla kort. Brukte sikkert 7-8 timer på det, og da gjorde jeg ganske så mange side missions. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Det første Mass Effect var altfor overvurdert, det var ett moro spill, men alt for kort -og kvalitetsmessig ikke i nærheten av de aller beste spillene, tviler på at jeg gidder å kjøpe oppfølgeren før prisavslagene kommer. Kanskje hvis det er 'new game +' eller noe slikt. :-/ Forresten, kommer nok sikkert til å kjøpe det for fullpris, siden jeg har litt dårlig samvittighet fra eneren. EA satte nemlig pengene jeg hadde betalt for spillet tilbake på kontoen min etterpå jeg hadde fullført det, pga. at de slet med adressa mi på visa-transaksjonen. :-/ Det forteller vell egentlig alt om hvor stort Mass Effect er, når du kan laste det ned og spille gjennom spillet, før du får e-post om at transaksjonen ikke ble godkjent, og jeg samlet nesten alt på planetene, bortsett fra i siste solsystemet, hvor det ikke var mulig å lete på planetene pga. historien trigget automatisk reise til siste oppdrag, med engang du gikk inn i solsystemet. Det tok ikke så veldig mange timer. :-/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Strengt tatt hadde vi burde vi hatt sommerferie fra november og helt til april med alle de gode spillene som kommer disse månedene. Med hektisk hverdag får i hvert fall ikke jeg tid til å fullføre spillene før nye utgivelser kommer... Februar ser også ut som en svært god måned med spill som Bioshock 2, Spinter Cell 5, Dante's Inferno, Max Payne 3, Red Steel 2, Ace Atorney Investigations(DS), Lost Planet 2 og kanskje også Heavy Rain. Blur er vel også satt opp på en mars-release. I samme anledning kommer vi ikke utenom Alan Wake, som skal komme rundt disse månedene. Tror nok spillutgivelsene står for tett på hverandre, tipper noen utgivere tar til fornuft og utsetter noen uker til ut i april eller kanskje helt frem til høsten igjen. Uansett blir det en innholdsrik start på det nye spillåret. Bayonetta starter det hele den 8. januar! Endret 14. november 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ser ikke helt hypen over Bad Company 2. Enern var jo middelmådig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og så kommer jo Pokémon Heart Gold og Soul Silver kanskje i mars!! :O Men det er til DS, da. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Alan Wake, som skal komme rundt disse månedene. Alan Wake kommer i April, tror jeg. Ser ikke helt hypen over Bad Company 2. Enern var jo middelmådig. Det er ett Battlefield spill fra Dice, denne gangen har dem også lagt ned mye mere arbeid på multiplayer-delen. Og rapportene fra folk som har prøvd det sier at det er veldig bra. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og så kommer jo Pokémon Heart Gold og Soul Silver kanskje i mars!! :O Men det er til DS, da. Er det noe galt i at det er til DS? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wohoo! For en gangs skyld et nyhetsbrev fra Square-Enix som var verdt å åpne Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Påskeferien er vel i slutten av mars / begynnelsen av april? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hva med Max Payne 3, Red Dead Redemption og Mafia 2! 2010 kommer til å starte bra! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Og så kommer jo Pokémon Heart Gold og Soul Silver kanskje i mars!! :O Men det er til DS, da. Er det noe galt i at det er til DS? Ikke noe annet enn at jeg trodde jeg var i PS3 kategorien når jeg postet dette Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er Final Fantasy fan, men jeg skal boikotte hele lanseringen av FF13. Jeg føler at Square har misbrukt tillitten min, og tolmodigheten min som fan, til å reklamere for et spill i fem hele år før det slippes. En måte å manipulere på ved at spillselskapene rett og slett leker med oss. De holder oss i lillefingeren mens de egentlig vil noe helt annet. Spillet kunne vært ute for lenge siden, hadde det ikke vært for dårlige salgstall av PS3, og de ikke bestemte seg for å gi det ut på Xbox også. Isteden bruker de tiden på å lage masse dritt som ingen har bedt om i mellomtiden. Jeg kommer ikke til å kjøpe det på lanseringen, og venter kanskje til det gies ut i platinum og ligger i tilbudshylla. Jeg er sur på Final Fantasy. Det ser heller ikke spesielt lovende ut. Minner meg om 12ern. Jeg har blitt mer kravstor med tiden, og er skeptisk til at japanerne lager et spill uten asiatiske karakterer gang på gang. Det virker altfor anstrengt, altfor markedsbasert. Litt for "dette selger bra i vesten" opplegg. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er Final Fantasy fan, men jeg skal boikotte hele lanseringen av FF13.Jesus christ... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 MAG er vel det mest interessante neste år. Og det kommer allerede i januar. Ærlig talt har jeg skyhøye forventninger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det bør du ikke ha, jeg ble skuffet over det under betaen. Bad Company 2 slår MAG lett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Fra en jobbenest standpunkt passer Mars perfekt til spilling. Dårlig vær: Midt i innkjøringen til våren noe som tilsvarer sørpe, sludd, regn og drittvær. Dette er perfekte unnskyldninger for å krype sammen på sofaen med et eller annet spill på skjermen. Final Fantasy blir nok ikke mitt første innkjøp, men God of Wars 3 derimot, ja, hvorfor ikke. Og med "dårlig" vær ute (uansett om sola skinner) er det ingen ting i veien for å knatre unna noen timer med Kratos. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er Final Fantasy fan, men jeg skal boikotte hele lanseringen av FF13. Jeg føler at Square har misbrukt tillitten min, og tolmodigheten min som fan, til å reklamere for et spill i fem hele år før det slippes. En måte å manipulere på ved at spillselskapene rett og slett leker med oss. De holder oss i lillefingeren mens de egentlig vil noe helt annet. Spillet kunne vært ute for lenge siden, hadde det ikke vært for dårlige salgstall av PS3, og de ikke bestemte seg for å gi det ut på Xbox også. Isteden bruker de tiden på å lage masse dritt som ingen har bedt om i mellomtiden. Jeg kommer ikke til å kjøpe det på lanseringen, og venter kanskje til det gies ut i platinum og ligger i tilbudshylla. Jeg er sur på Final Fantasy. Det ser heller ikke spesielt lovende ut. Minner meg om 12ern. Jeg har blitt mer kravstor med tiden, og er skeptisk til at japanerne lager et spill uten asiatiske karakterer gang på gang. Det virker altfor anstrengt, altfor markedsbasert. Litt for "dette selger bra i vesten" opplegg. Dette reagerer jeg på. JUST KIDDING Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er Final Fantasy fan, men jeg skal boikotte hele lanseringen av FF13. Jeg føler at Square har misbrukt tillitten min, og tolmodigheten min som fan, til å reklamere for et spill i fem hele år før det slippes. En måte å manipulere på ved at spillselskapene rett og slett leker med oss. De holder oss i lillefingeren mens de egentlig vil noe helt annet. Spillet kunne vært ute for lenge siden, hadde det ikke vært for dårlige salgstall av PS3, og de ikke bestemte seg for å gi det ut på Xbox også. Isteden bruker de tiden på å lage masse dritt som ingen har bedt om i mellomtiden. Jeg kommer ikke til å kjøpe det på lanseringen, og venter kanskje til det gies ut i platinum og ligger i tilbudshylla. Jeg er sur på Final Fantasy. Det ser heller ikke spesielt lovende ut. Minner meg om 12ern. Jeg har blitt mer kravstor med tiden, og er skeptisk til at japanerne lager et spill uten asiatiske karakterer gang på gang. Det virker altfor anstrengt, altfor markedsbasert. Litt for "dette selger bra i vesten" opplegg. Square har vell aldri vært så rask med et FF-spill i Europa tidligere, etter det japanske releaset. Og vi har vell aldri fått ett FF-spill samtidig som USA før heller. Så synes boykotten din blir litt feil, når det tross alt er ett signal om hvor mye viktigere vi er blitt i det globale markedet, kunne derimot skjønt det om du var Japaner, og hadde forventet spillet tidligere. Synes karakterene er noenlunde slik vi kan forvente av ett FF-spill, har alltid syntes at det ikke er vansklig å se at det er fra Japan, men har karakterer fra hele verden. Personlig hadde jeg egentlig gledet meg til å se hva cgi-filmer FF-gjengen lagde med all plassen tilgjengelig på Bluray, men de forventningene fikk seg en kraftig knekk når spillet ble multiplatform. Riktignok løy dem når dem sa dem skulle gjøre ferdig PS3-versjonen før dem overhodet begynte på 360-versjonen, men det skjønte vell alle, ihvertfall så var det tydlig at det ikke var tilfelle lenger når de viste frem 360-versjonen ett halvt år senere. Multiplattform-spill selges best når de får samtidig release, og det er også best for oss spillere, synes jeg. Utenom det, så forventer jeg at spillet blir noenlunde kvalitetsmessig likt. Personlig gleder jeg meg mest til WKC, men det har vi ikke fått dato på i vesten enda. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå