FlinkeFreddy Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei Jeg trenger en liten pc til skolebruk. Er en jungel av netbooks der ute, og jeg finner ikke noen som passer meg bra. Har nesten ikke tatt i en Atom-data før, så kunne vært greit å få tilbakemeldinger på hvordan disse er i bruk. Mine kriterier: God batteritid 12-13 tommers skjerm, den gamle er så stor at jeg ikke ser foreleseren:( fn-knappen på være til høyre for ctrl mulighet for å spille av f.eks .mkv i høy oppløsning lav pris, gjerne under 4k HDMI-utgang Håper på svar, gjerne bare generelle tilbakemeldinger om erfaringer ! Min gamle laptop: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har i skrivende stund en Acer Aspire 5920. Er fornøyd med den, men passer litt dårlig til mitt bruk. Den er hvis på innsiden, som ikke er så hvitt og lekkert lenger som da den var ny. Den bråker for mye, og er upraktisk stor. Batteriet har i tillegg begynt å bli litt surt, så er ikke særlig god kapasitet på den lenger. Vifta liker også å melde sin tilstedeværelse. Kommer til å bruke denne som "stasjonær". Trenger derfor ikke et monster på skolen. Ellers er jeg storfornøyd med den, den er tross alt enda en god pc, til tross for et to år langt og hardt liv. Mvh Freddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå