JFM Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei Jeg er på jakt etter et billig og bra 2.0 anlegg til TV. Har en gammel dvd spiller og en Western Digital WD TV HD Live som skal kobles til. Skal brukses til film. Trenger vel høytalere og forsterker? Noen som har forslag til hva jeg bør gå for? Er helt grønn på dette feltet. Bør helst ikke koste over 4000kr. Vet jeg ikke får noe veldig bra for det, men gidder ikke bruke mere. Tenker at forsterkeren burde ha støtte for 5.1, i tilfelle jeg bestemmer meg for å kjøpe flere høytalere senere. Takk Endret 14. november 2009 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Ingen forslag? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Høytalere: http://www.surround.no/product/467851/_Dyn...6-EX-White.html Forsterker: http://netthandelen.no/visauksjon.aspx?pid=102460 By på denne her. eg vant denne for 2100kr, listepris i butikkenr ligger den på 3200kr, da skal du komme deg innom ramme dine, i tilleg til at du får et greit anlegg Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei usj, ikke kjøp Kenwood mixmaster Yamaha og Onkyo er trygge valg i billig klassen. Høyttalerne linket til oppe er bra, og de fås også i andre farger.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei usj, ikke kjøp Kenwood mixmaster Yamaha og Onkyo er trygge valg i billig klassen. Høyttalerne linket til oppe er bra, og de fås også i andre farger.. fungerer som bare juling den reciveren der blir so jævli irritert av folk har so masse fordommer mot kenwood å bare sier " kjøkkenmaskin?" Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dagen du får sjangs å sammenligne lydkvalitet på f.eks Kenwood VS Onkyo så skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 samme prisklasse? NEI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå