SkillZar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Heisann, Jeg har nettop re-installert pcen min ( Fujitsu siemens Amilo xi 3650) Jeg har funnet driveren til skjermkortet ( Nvidia Geforce 9600m GT) her: http://www.nvidia.co.uk/object/notebook_wi...81_whql_uk.html Problemet er at når jeg prøver å installere driveren står det at driveren ikke støtter oprativsystemet... Noen som kan hjelpe meg ut? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hva slags OS har du da? Lenke til kommentar
SkillZar Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har windows 7. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 http://www.laptopvideo2go.com/drivers Her finner du drivere til stasjonære kort som modifiseres for å godtas på laptop. Kan jo prøve dette? Lenke til kommentar
SkillZar Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Jo takk, jeg prøvde dette. Men fungerte dårlig. står at driveren ikke støtter programvaren min... Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Husket du å kopiere over *.inf fila? Sånn du bruker siden der er at du laster ned driveren, og tilhørende modifisert *.inf fil. Deretter pakker du ut driveren, kopierer *.inf filen over den orginale, og så installerer driveren? Lenke til kommentar
SkillZar Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Det har jeg prøvd. Da får jeg faktisk installert driveren. har prøvd å oppdatere den men drivern fungerer fremdeles ikke. Lenke til kommentar
SkillZar Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Takk for all hjelp fant det ut.. Jeg gikk på fujistu siemens sine sider søkte på amilo xi 3650, også lastet jeg ned vista drivere vanskeligere var det ikke! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 problemet er at drivere fra pc produsentene som regel suger balle... brukte acer sin driver til mitt 9600mGT før, og kunne såvidt kjøre CSS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå