Halvliter Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Eg er på jakt etter ein spesiell ostehøvel til mor mi. Ho har leita i "alle" butikkar etter denne modellen, men utan svar. Er det nokon som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 heter den noe spesielt? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Du har jo en der? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det er en ostehøvel for mye ostetyper. Clas ohlson har en slik. Dog uten de hakka på siden. Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Etter nærmare studering så står fant eg ein nesten utviska logo. "KN" i midten og rundt står det "Knivman Eskilstuna stainless". Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Universalsvaret på "Hvor får jeg tak i 'sett inn kjøkkenduppeditt her'?" Culina.. Side 318 i katalogen deres.. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bjørklund produserer ostehøvel for myk ost. Jeg kjøpte selv en i dag på Christiania Glassmagasin. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 "Eg er på jakt etter ein spesiell ostehøvel til mor mi. Ho har leita i "alle" butikkar etter denne modellen, men utan svar. Er det nokon som kan hjelpe meg?" Nei, dessverre. Vi har en slik, og det er to ting jeg liker med den - det ene, og det viktigste, er at den skjærer tynne skiver av brunosten. Det andre er at "piggene" på venstresiden er meget praktisk til å plukke opp osteskiva med. Har prøvd minst fem andre ostehøvler, men ingen skjærer så tynne skiver som jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå