CebteR Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei. Her om dagen gikk jeg til innkjøp av årets begivenhet. Men begynte å få en del problemer i spillet. Ingen jeg kjenner har kjennskap til problemet så får vel bare forklare her og håpe på det beste. Problemet er at plutselig så bestemmer personen jeg spiller å kaste en granat, men istedet for bare å kaste den random holder han den i hånda, helt til jeg sprenger og dør. Etter at alle granatene har blitt kasta mister jeg muligheten til å sprinte. Holder jeg shift inne er det ingen respons, ei heller på crouch knappen. Dette begynner å bli svært irriterende da jeg midt i en kamp bare plutselig kaster en granat (kaster den ikke en gang) Så har noen svaret på problemet? Er temmelig irritert og det ødelegger mye av den gode følelsen jeg ellers får når problemet ikke er tilstedet. Takker for svar Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Høres jo ut som om det er tastaturet ditt som noen av tastene henger igjen litt på? Prøvd med et annet tastatur? Eller du kan jo gå inn i instillingene og forandre hva de forskjellige knappene betyr og sjekke om det hjelper? Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Dette er jo litt rart. De problemene jeg har med knapper ingame er "G", da personen kaster granaten helt uten videre uten å slippe den. Så det betyr at knappen "sitter fast" eller henger igjen. Det skjer uten at jeg i de thele tatt er nær knappen. Når det først har skjedd har jeg ingen mulighet for å sprinte, som er satt til left venstre shift kanppen på tastaturet. Jeg kan åpne et tomt word dokument og la den stå der noen minutter og se om "g" knappen begynner å skrive av seg selv. Men rart jeg ikke har hatt noen problemer med det ellers når jeg skriver ting på pc`n. Men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Prøv å rebind knappene da. Og nade er både G og Mouse 3 (Mushjul), prøv å bruk M3. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skjer det i single player også? Hvis ikke vil jeg tippe på lag? Iallefall en reviewer klaget på at knappetrykk ikke ble skikkelig registert av server i MP p.g.a. lag. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ja, dette skjer flere ganger i singleplayer. Har nå rebinda knappene, og da fungerte det. Så er nok tastaturet det er et problem med. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sikker på at det ikke er det faktumet at du plukker opp granater fra fiende og du må kaste disse tilbak , jeg har daua en del på det . Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Nei, er nok ikke det, jeg må selv trykke på knappen og kaste granaten tilbake, men mitt problem er at når jeg er mutters alene kaster den en granat, så er nok ikke det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå