rubbels94 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 vil se om jeg kommer inn på medisin og blir nevrokirurg! planen er i hvertfall det! MÅL: komme inn på medisin og bli en av verdens beste nevrokirurger, kanskje jobbe på hopkins i usa Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Cute. Hva er poenget med tråden? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ok, da vet vi det. Lykke til Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 vil se om jeg kommer inn på medisin og blir nevrokirurg! planen er i hvertfall det! MÅL: komme inn på medisin og bli en av verdens beste nevrokirurger, kanskje jobbe på hopkins i usa Kan du skaffe meg litt morphin? jeg har en fils i fingere og mener jeg trenger noe milligram morphin rett i ryggraden for å dempe smertene Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Både trådens plassering og emnetittel er endret av undertegnede. Var ærlig talt usikker på hvor denne skulle plasseres da den ikke akkurat oppfordrer til noe som helst diskusjon, ikke har den problemstilling heller. Det er en ytring, et ønske. Ikke engang et skikkelig gledesutbrudd, men det får duge. Med mindre trådstarter har planer om å endre førsteposten til noe av det nevnt over så får den bli her og forhåpentligvis dø ut etterhvert Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg skulle egentlig legge inn dette i en tråd jeg fant om drømmeyrke, men jeg må ha trykt på feil knapp! for når jeg sjekka så havnet dette for seg selv! hehe god jul Mvh Rubbels94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå