Eirik2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Som tittel sier, jeg lukter litt på objektivkalibreringssystem fraLensalign. Er det noen som har prøvd noe av dette utstyret og kan komme med innspill? Mvh Eirik Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har LensAlign Pro. Hvorvidt du vil bruke penger på det eller ikke, kan jeg ikke hjelpe deg med. Selv har jeg mikrojustert 24-70'n min etter LensAlign. Objektivet ble mye bedre etter det og slik jeg ser det er det helt greit anvendte penger. (Ilag med Whibalkortet du kan få kjøpt derfra også). Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Ok, takk. Kjøpte du i Norge eller utlandet? Mvh Eirik Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Beklager sent svar - glemte av hele tråden jeg Jeg kjøpte direkte fra LensAlign. Pakken ble dessverre stoppet i tollen, så jeg fikk en "straff" på ca kr 500,- inkl postens griskegebyr, som forøvrig er kr 210,- for forsendelser over kr 1.000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå