sammy70 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har Ubuntu 9.10 og ser at man kan laste ned forskjellige themes på diverse nettsider. Ser også det er forskjellige 'versjoner'. Fant mange themes på linuxmint.com. Kan jeg bruke de på Ubuntu 9.10? Hvilke kan jeg i så fall installere (GTK 2.x, KDE 3.2-35, KDE 4.0 - er dette forskjellige skrivebordmiljøer?). Og hvordan installerer jeg de (tar.gz-filer) Mvh Ny Linuxbruker Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fant mange themes på linuxmint.com. Kan jeg bruke de på Ubuntu 9.10? GNOME == GNOME så ja. Du skal ha GTK, da GNOME bruker GTK Og hvordan installerer jeg de (tar.gz-filer) Du skal pakke de ut, i .themes i din "hjemmemappe" .themes er som alle andre .* mapper skjult, og du må derfor trykke ctrl+H i filbehandlern for å se den Håper det hjelper Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Og hvordan installerer jeg de (tar.gz-filer) System -> Innstillinger -> Utseende -> Tema -> Installer -> [velg tar.gz-filen din] Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Tja.. Pakket de ut og fikk 70 filer, for det meste .pgn-filer. Hvordan installerer jeg dette? .pgn er vel bildefiler, er det ikke? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Og hvordan installerer jeg de (tar.gz-filer) System -> Innstillinger -> Utseende -> Tema -> Installer -> [velg tar.gz-filen din] Takker endrebjo, det fungerte. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Du skal ha GTK, da GNOME bruker GTK Og hvordan installerer jeg de (tar.gz-filer) Du skal pakke de ut, i .themes i din "hjemmemappe" .themes er som alle andre .* mapper skjult, og du må derfor trykke ctrl+H i filbehandlern for å se den Håper det hjelper Fire kolon p på fire linjer. Respekt Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Du kan bare dra tar.gz filene inn i temabehandleren å. Man trenger ikke å trykke install først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå