H5N1 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Var i avhør 2-3 uker før sommerferien i år, har ikke hørt noe fra politiet etterpå. Hva viser trenden at dette betyr? Henlagt? Av åpenbare grunner skriver jeg ikke detaljer. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da anbefaler jeg deg å kontakte etterforsker per telefon. Kan være mange ulike grunner til at saken drøyer. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Her har vi vell alt for lite info til å kunne uttale oss. Gjelder det deg eller er du vitne? Politisaker kan ta laaaang tid. Dersom dette gjelder deg så skal du vell få beskjed per post/telefon at saken er henlagt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ånei, du! Det kommer og biter deg i ræva når du minst aner det. Men, jeg gjorde "noe", og fikk forelegget i postkassa omtrent 1.5 måneder etter ugjerningen. Ikke vet jeg hvor mye etterforskning de har gjort, men det burde være rett-fram-sak i deres øyne. Ble tatt på fersken. Litt mer kompliserte saker så tar det gjerne litt lengre tid? Men, en kamerat av meg sa at hvis saken blir/ble henlagt, så ville ikke den antatte gjerningsmannnen få noe beskjed om det. Stemmer det? Hvorfor i alle dager ikke det? Jeg vet ikke om det er best å la tiden gå eller ringe og purre. "Jasså, det er han, ja... La meg se om jeg får saken øverst i bunken så vi kan ta en ny titt... hi hi hi". Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Vel, er hovedmistenkt. Politet har kun spor, ikke bevis. Spørsmålet om jeg var skyldig, svarte jeg nei på. Er selvfølgelig uskyldig. Endret 13. november 2009 av H5N1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da venter de vel bare på at de finner bevis. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 "Er selvfølgelig uskyldig", ja... That's what they all say. Henleggelse er et vedtak, og skal følgelig være skriftlig. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Saken din støver nok ned fram til en politijurist tar seg bryet med å se på den. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Var i avhør 2-3 uker før sommerferien i år, har ikke hørt noe fra politiet etterpå. Hva viser trenden at dette betyr? Henlagt? Av åpenbare grunner skriver jeg ikke detaljer. Ring politistasjonen på dagtid, presenter deg og forklar ditt ærend, be om å få snakke med etterforsker/etterforskningsleder eller påtaleansvarlig i saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå