ppplll Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Min er Kristian valen! Elsker hvordan han parodierer forksjellige personer. Og sangstemmen hans og likheten på artister som han etterligner. Hva er din favoritt komiker? Og begrunn svaret ditt Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 George Carlin, inkarnasjonen av genialitet. Youtube burde gi deg en god begrunnelse, ligger mye av han der. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Min favoritt er Jimmy Carr. God bruk av publikum og fantastiske mørke vitser teller for min del. At en del av stoffet er ganske på kanten er et stort pluss. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kan ikke noen hjelpe den forvirrede sjelen som syns at Valen er den beste? Carlin som nevnt. Ellers så sies det ganske ofte at man "MÅ SE DEN" men Eddie Murphy's Raw, og Delerious er 2 episke standup filmer som jeg kan på rams. (Rimelig sikker på at de ligger på youtube også!) "This is my house!" 1 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Otto Jespersen. Alt han gjør er bare så genialt! Alt fra de gamle sketsjene med Baron Blod, Friskus osv, til Torsdagsklubben og Rikets Røst. Har vel ikke ledd så mye av en TV-person som O.J. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Atle Antonsen, Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Klarer ikke og velge mellom dem. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kan ikke noen hjelpe den forvirrede sjelen som syns at Valen er den beste? Carlin som nevnt. Ellers så sies det ganske ofte at man "MÅ SE DEN" men Eddie Murphy's Raw, og Delerious er 2 episke standup filmer som jeg kan på rams. (Rimelig sikker på at de ligger på youtube også!) "This is my house!" Folk har forskjellig humor. Jeg liker Valen og kjetil og kjartan, typisk "dårlig humor" som er enkel men morsomt om du liker sånn verste jeg vet er standup komikere, ler aldri da, er ikke typen som ler av vitser heller da, men helheten på en måte Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Fristet til å si Robin Williams. Elsker energien og engasjementet. Se filmen hos Youtube "But now, after 1,5h straight you've got more se(a)men than the entire fifth fleet!" Endret 13. november 2009 av ze5400 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Atle Antonsen, Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Klarer ikke og velge mellom dem. Hva med Kristopher Schau? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Atle Antonsen, Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Klarer ikke og velge mellom dem. Hva med Kristopher Schau? Stemmer, glemmer at han er med av og til (har sett mest på Ut i Vår Hage). Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Godt å høre. Liker han best at Team Antonsen-gutta jeg. Team Antonsen er vel det humorprogrammet jeg liker best ved siden av Otto Jespersen-programmene. Må nesten nevne Johan Golden og Elvestad også! Sitter å ser på dem nå Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 George Carlig, Christopher Titus, Dara O'brien og Eddie Izzard. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke kronoligisk på noen måte: -Eddie Izzard -Dylan Moran -Danny Bhoy -Wilson Dixon -Dagfinn Lyngbø Etc. Det er veldig mange gode komikere.. Jegkommer ikke helt over det Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Goat boy. Se filmen hos Youtube Endret 13. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Godt å høre. Liker han best at Team Antonsen-gutta jeg. Team Antonsen er vel det humorprogrammet jeg liker best Liker ikke Christopher best, men det vil ikke si at han er dårlig for det om Har aldri vært glad i stand up komedie. Altså. mye av det de snakker om er veldig morsomt og de har en del gode poeng. Men som regel ender det bare med at de hopper rundt og skriker med masse teite dyreimitasjoner. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Men som regel ender det bare med at de hopper rundt og skriker med masse teite dyreimitasjoner. Wups. Da liker du nok ikke den jeg posta rett over. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Jeg liker Dagfinn Lyngbø best. Pablo Fransisco kommer på en god andreplass. Endret 13. november 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg liker Dagfinn Lyngbø best. Pablo Fransisco kommr på en god andreplass. Husker da jeg hadde en Pablo-periode. Synes i ettertid ikke han er så hysterisk morsom, men han hadde en del gode imitasjoner og parodier. Don LaFontaine-imitasjonen hans er i alle fall spot on. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Men som regel ender det bare med at de hopper rundt og skriker med masse teite dyreimitasjoner. Wups. Da liker du nok ikke den jeg posta rett over. Haha, nice Har ikke sett den enda, men jeg tenker mer på Dagfinn Lyngbø og sånt. Han skriker faen meg hull i øran. Må skrue ned lyden så til de grader. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bill Hicks er jo da min kosebamse. Men, må jo også nevnte at George Carlin er en av mine absolutte favoritter. Ser jeg på noen Carlin-rutiner ler jeg meg som regel skakk, men Bill Hicks er en opplevelse i seg selv. Virkelig en mann som ikke holder noe tilbake (stikkord: bill hicks, chicago, loses it, 1989). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå