Gå til innhold

Forbanna ubrukelig pengesløsing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
... Den irriterer meg noe så sinnsykt

Helt enig. Den er ikke så veldig mer spesiel enn en bengalsk tiger. Bruke penger på noe sånt piss. Som jeg har sagt før dette er et sameland og styres deretter :evil:

Lenke til kommentar

hm.. sånn jeg forstod det så er det jo ikke norske penger som blir brukt? hva klager dere over liksom? er det så ille at det ligger en hval i en fjord her i Norge?? så lenge vi slipper å betale for den så gjør det ikke meg en dritt.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Samme hvem som betaler for det dyret. Det som er emne er jo at det brukes penger som kunne vært disponert på en helt annerledes måte. Vil si at ca 150k i året fint kunne blitt brukt til noe enn det dyret. Den kan dra ut på atlanteren og fiske de sure silda sine selv :grumpy:

Lenke til kommentar
hm.. sånn jeg forstod det så er det jo ikke norske penger som blir brukt?  hva klager dere over liksom? er det så ille at det ligger en hval i en fjord her i Norge?? så lenge vi slipper å betale for den så gjør det ikke meg en dritt.. :roll:

Jepp, det er amerikanerne som betaler for hele opplegget.. Norske myndigheter bryr seg ikke spøtt om den tran-klumpen.

Lenke til kommentar
Samme hvem som betaler for det dyret. Det som er emne er jo at det brukes penger som kunne vært disponert på en helt annerledes måte. Vil si at ca 150k i året fint kunne blitt brukt til noe enn det dyret. Den kan dra ut på atlanteren og fiske de sure silda sine selv  :grumpy:

det er jo nettopp derfor den er her.. fordi den ikke kan det? den har levd i fangenskap og kan ikke jakte selv eller no..

nå er jeg ikke no freewillyperson her.. eller save the whale liksom.. men det er tross alt ikke dens feil at den ble fanget eller no en gang, og lagd filmstjerne av? skal man begynne å klage på hva man bruker penger på så er det sikkert mye værre ting enn denne hvalen..

amerika er vel ikke det mest fornuftige landet når det gjelder pengebruk? eller.. ja.. vi skal ha nytt operahus.. er det no fornuftig? imo så er det penger rett i dass.. men tilbake til hvalen.. de prøver å få den til å kunne omgåes med sine egene igjen gjør de ikke?

faen.. jeg hadde et poeng her.. men så kom det noen å klagde over at de ikke hadde nettverk. og så ble det borte.. ehm..ja.. :oops:

Lenke til kommentar
Hmm, lurer på hvor mange mennesker nedi u-landene man kunne redde med de pengene :roll:

F4en, det er jo bare en hval jo!

[sarkasme]Nei, er jo ikke alle hvaler som kan "skryte" på seg å ha vært hovedrolleinnehaver i 3 (?) filmer [/sarkasme]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Nei men om den ikke kan fiske selv og vil sikkert daue med tiden så få den til brygge kaien så skal jeg lage det største grillpartyet ever med gratis mat. Regner med det dyret skulle forsyne mange tusen så alle er innviterte :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...