netted Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som har erfaring med denne? sortnivå og ellers billedkvalitet? http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=173941&model= Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bildekvaliteten og fargene er gode, men sortnivået kunne vært bedre. Men jeg er ganske fornøyd med tven. Kan også nevnes at den har null imputlag eller etterslep, noe som gjør den veldig egnet til spilling. Jeg har 47" utgaven. Lenke til kommentar
netted Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Takk for det kontorstol. Og hvis sortnivået ikke er for dårlig, var ute på elkjøp å kikket da helst på samsung var de lilla i sortfeltene. Men det var så mange tver der at jeg måtte bare gå igjen hehe Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Dersom du ikke har dårlig tid skal jeg kalibrere tven skikkelig om ca 3 uker når jeg kommer hjem, og da kan jeg komme med en endelig konklusjon på farger og kontrast. Sortnivåene er ikke lilla, men heller ikke helt sort slik som rammen rundt bildet, har et lite gråskjær i seg, men det er noe jeg kan leve med, Du kan forresten låse opp en funksjon i tven som gjør at du kan spille av divx og mpeg4 filmer (til og med i HD som er pakket i MKV) fra en minnepenn som du stikker inn i USB inngangen på baksiden. Merk: TVen kan ikke lese DTS lydsporet som er på mange blu-ray rips. Endret 13. november 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
netted Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Det høres perfekt ut om du kan det, jeg er ikke kresen, sitter med gammel kasse-tv på 32". Vil bare ha en grei billig tv Høres kjekt ut med divx og mp4, den leser vel jpg også da? Og minnepenn kan kanskje byttes med en ekstern harddisk opptil en viss størrelse? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Den kan lese bilder og mp3 også ja. Ekstern harddisk har jeg ikke prøvd, men ser ingen grunn til at det ikke skal fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå